Anmälan till tävlingar!

sidecar

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ktm 540
En fråga: Brukar det alltid vara segt med anmälningar till tävlingarna?
Vi behöver fler anmälda för att kunna genomföra tävlingen på Knutstorp.

/Leif

sidecar skrev:
2451873 En fråga: Brukar det alltid vara segt med anmälningar till tävlingarna?
Vi behöver fler anmälda för att kunna genomföra tävlingen på Knutstorp.

/Leif

Hur många är ni uppe i nu? Kan tänka mig att komma om det blir ett shysst startfält.

Över 100pers brukar ju ofta vara drygt att skapa ihop till en inbjudan som inte ingår i serie...

Motard nissen skrev:
2452325 Hur många är ni uppe i nu? Kan tänka mig att komma om det blir ett shysst startfält.

Över 100pers brukar ju ofta vara drygt att skapa ihop till en inbjudan som inte ingår i serie...

Runt 25 anmälda, trots att det ingår i Sverige Cupen...

Men snälla herr Sidecar, nu har du startat 7 trådar i 2 forum om exakt samma sak, er tillställning på Knutstorp. Missförstå mig rätt, det är kanon att ni arrangerar men man blir ju liiiiiiiite trött på alla trådarna. Den första du startade har bra titel och hade räckt fullt ut.

Å dessutom, hur skall den som verkligen är intresserad veta vart han skall hitta informationen. Leta i 7 trådar.... Hmmmm.... Inte helt lyckat.

Bara mina 2 ören

Spider skrev:
2452817 Men snälla herr Sidecar, nu har du startat 7 trådar i 2 forum om exakt samma sak, er tillställning på Knutstorp. Missförstå mig rätt, det är kanon att ni arrangerar men man blir ju liiiiiiiite trött på alla trådarna. Den första du startade har bra titel och hade räckt fullt ut.

Å dessutom, hur skall den som verkligen är intresserad veta vart han skall hitta informationen. Leta i 7 trådar.... Hmmmm.... Inte helt lyckat.

Bara mina 2 ören

jaja som det kan bli....det har blivit en dublett, och jag vet i fan hur jag tar bort den. Men det vet säkert du så berätta gärna.
Sen är det faktiskt så att det är två forum med likvärdiga innehåll och jag vänder mig både till racers och landsvägare därför lägger jag ut trådar i båda.
Sorry men jag har tyvärr inte tid att sätta mig in i reglerna och funktionerna här.

Mvh,
Leif

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing