Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Vart hittar man hur man anmäler och vart man betalar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska du köra?
Skoj i sånna fall.
Passa dig för Pinky bara, hon är hetare än någonsin. Va och testa henne och båtbenet idag (på Anderstorp) för första gången efter incidenten på Sviestad. 9 veckor i gips och ful-lagning av Pinky verkar göra gott - slog personbästa redan på andra passet
.
Ni får tyvärr inte se mig i nått BoTT-race i år men det smids planer för nästa... kanske...
Haha, härligt! Pinky får inte vara i för gott skick, då går hon inte bra. Förra året blev hon snabbare allt eftersom skicket på henne blev sämre o sämreSkönt o höra att du läkt ihop.
Ni får tyvärr inte se mig i nått BoTT-race i år men det smids planer för nästa... kanske...
Hva med en 1098s ratbike? Har en til salgs nå, og med dine lakkeringskunnskaper kunne hun bli litt anstendig igjen![]()
Va ska du sälja? Vad blir det nästa år? Ingen mer BoTT? Ska du köra resterande race i BoTT (Knutstorp, Anderstorp)?
"Alle" nordmenn har 1098R og da må jo jeg få meg en (om jeg får en ok pris for min) Og ja, jeg skal kjøre de siste BoTT-racene! Neste år er så langt fram i tid at ingen vet, men om jeg skal kjøre så blir det BoTTHva med deg er du klar for de sist racene?
Japp, jag är så klar man kan vara. Gipset är borta, nu har jag en stödhandske som passar perfekt under MC-handsken
. Gör lite ont men det kan man leva med. Pinky funkar som hon ska, inte lika fin som innan dock. Så jag satsar på att köra resterande race
.
Ja det är klart att du måste ha en R. Men ännu bättre vore om Du byter till dig Pinky
hon sviker aldrig....... Nä jag tror nog aldrig jag kan sälja henne
.
For å få Pinky til å gå bra må man være en bra sjåfør, mao ikke noe for meg![]()
Bäste traktorägareFår man, om man har en ST4s, ställa upp i BoTT?
Har man någon chans överhuvudtaget?
Jag saknar kraschpuckar, men jag antar att man inte får lov att köra med packväskorna på som substitut?
Måste man kanske till och med montera av packväskställningen, sidospeglar och blinkers, för att ha så lite utstickande grejor som möjligt?
Går det förresten snabbare ifall man köper och kör med en sadel-cuts?
Bara lite nyfiken.![]()
Bäste traktorägare
I BOTT är det oftast inte materialet som sätter gränserna, det är snarare så att förarna i toppskiktet är snabbast oavsett vilken modell som framföres på banan.
Dessutom sägs det att man kan ladda hem bra varvtider från internet, kan vara bra att skryta med i baren på kvällen.
Second shake down idag em sker norr om Lund, teamet kommer att köra mellan 13.00-17.00 upp mot Knudan, om du är ledig kan du ta rygg på föreren och se spårvalen runt Röstånga Raceway.
Får man, om man har en ST4s, ställa upp i BoTT?
Har man någon chans överhuvudtaget?
Jag saknar kraschpuckar, men jag antar att man inte får lov att köra med packväskorna på som substitut?
Måste man kanske till och med montera av packväskställningen, sidospeglar och blinkers, för att ha så lite utstickande grejor som möjligt?
Går det förresten snabbare ifall man köper och kör med en sadel-cuts?
Bara lite nyfiken.![]()
Har beställt Gilles fotpinnar och klotkåpor idag, får dom efter racet på Knudan, ser mörkt ut med dagsformen men vi får se efter Second Shakedown idag om da spirit kan komma tillbaks igen.Har du anmäld dig än?
Bäste traktorägare
I BOTT är det oftast inte materialet som sätter gränserna, det är snarare så att förarna i toppskiktet är snabbast oavsett vilken modell som framföres på banan.
Dessutom sägs det att man kan ladda hem bra varvtider från internet, kan vara bra att skryta med i baren på kvällen.
Second shake down idag em sker norr om Lund, teamet kommer att köra mellan 13.00-17.00 upp mot Knudan, om du är ledig kan du ta rygg på föreren och se spårvalen runt Röstånga Raceway.
Det går nog fint att åka med den där, men ta nu ett gott råd och köp krashkåpor och montera innan. Risken att ramla är rätt stor och det ser så förfärligt dyrt ut när en gathoj med lampor o grejer har varit i backen.
Ja, det går fortare med sadelkuts![]()
nä inget för mig heller men jag ska fasen tygla henne. Bara jag får träna lite och inte vara skadad 80% av säsongen
så ska jag ner på DQ:s tider
.
Jag har tyvärr inte råd att köpa tiondelar (eller sekunder kanske är mera sant).
Men det gick väll bra för dig på Mantorp?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |