Ang klubbtröjor......

Fågel dräparen!

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Suzuki 750 GSX-R Nu blivande Street fighter
Klubbtröjor ser man inte röken av :mad:
:7peta VARFÖR INTE????? :huvet
Finns väl inget bättre sätt att göra reklam för sin klubb än att ha den på sig när man är ute och kör???? Ju fler som ser dom desto större chans att få ännu fler sponsorer och kanske en extra slant av redan befintliga sponsorer!
Alla som kör på Onsdagarna som har tröjor! Varför är inte den på??????

SKÄRPNING! Bär den med :Bugar STOLTHET! :Bugar

Fågel dräparen! skrev:
Finns väl inget bättre sätt att göra reklam för sin klubb än att ha den på sig när man är ute och kör???? Ju fler som ser dom desto större chans att få ännu fler sponsorer och kanske en extra slant av redan befintliga sponsorer!

SKÄRPNING! Bär den med :Bugar STOLTHET! :Bugar

:Bugar Fågel dräparn for President :Bugar

Visst kan man ha på sig tröjan då men hur kul blir det då gammlingarna tycker att man kör som ett svin osv?? Då lär väl inte sponsorerna bli så roade om de får höra sånt :va
Det blev väl ett j..la liv i våras eller när det nu var då det stod i tidningen mm!!
Det jag menar är att det behövs så lite för att det ska bli tjaffs!!!

Lasse

skitskrajmc skrev:
Visst kan man ha på sig tröjan då men hur kul blir det då gammlingarna tycker att man kör som ett svin osv?? Då lär väl inte sponsorerna bli så roade om de får höra sånt :va
Det blev väl ett j..la liv i våras eller när det nu var då det stod i tidningen mm!!

Lasse

Ohh.jag förstår nu varför du inte har tröjan på mer...bara för att du kör en busa :tummenupp och du är rädd om våra sponsorer....Lasse de hinner inte läsa vad som står på ryggen, gammlingarna gömmer sig under instrumentbrädan när det bara hör ljudet från en radfyra :arsele

Jag använder min tröja väldigt sällan därför att jag tycker det är krångligt samt obekvämt med den utanpå stället.

Last edited:
Hmmmmm!

skitskrajmc skrev:

Lasse

Du har ju nummerplåt på hojen oxå! :va Dom flesta som gnäller kollar ju vad du har för regnr eller????

Tänk er det här........

Taxibilar är ju ofta nerlusade med reklam! Varför? För att dom är ute och åker och syns..........

Jag menar bara att hade den stått i ett garage dagarna i ända så hade den inte haft en massa reklam på sig heller......ingen lägger ju pengar på sånt som inte syns.

Förresten så finns det alltid folk som klagar om allt möjligt skit så det är bara ge fan i att bry sig. Man kan aldrig vara alla till lags gnällspikarna försvinner aldrig ändå.....om inte :kulspruta :4skrika

Fågel dräparen! skrev:
Du har ju nummerplåt på hojen oxå! :va Dom flesta som gnäller kollar ju vad du har för regnr eller????

Lasse menade nog att de var dålig PR för klubben om nån kände igen loggan då den är inblandad i något negativt. (som t.ex. 80-100km/h på 50 sträcka :rolleyes: )

EDIT: fel på nollorna...

Last edited:
Flåt, men vad är inte dålig PR om 10 knyck på 50-väg är det!? :confused: :tungan

TinaTjejen skrev:
Lasse menade nog att de var dålig PR för klubben om nån kände igen loggan då den är inblandad i något negativt. (som t.ex. 80-10km/h på 50 sträcka :rolleyes: )

Kwkr skrev:
Flåt, men vad är inte dålig PR om 10 knyck på 50-väg är det!? :confused: :tungan

Haha, hoppsan sa... :3freak Fel av mig där
Ja, 10 eller 100km/h- båda är väl lika vanvettiga?
(i 100 kör man lätt över en unge, i 10 hinner befolkningen kasta saker efter en eftersom övriga gruppen drog iväg i 100 knyck:rodnar)

All PR är bra PR!!!!

TinaTjejen skrev:
Lasse menade nog att de var dålig PR för klubben om nån kände igen loggan då den är inblandad i något negativt. (som t.ex. 80-100km/

Så länge du inte kör över Agda eller lilla Ida så är det bara bra pr för oss.......Ta en titt på stans Taxibilar........DOM :kocko kan verkligen INTE KÖRA!

Ändå åker folk Taxi :va :confused:

Hmmmmm!

Verkar vara en massa undanflykter och orsaker till att inte bära klubbtröja ......Vore ju kul om alla som åker med på GR dagen har den på iallafall :Bugar

:hördu Likaså på klubbens 1-års dag!

:finger Fan den som inte har den på! :D

Fågel dräparen! skrev:
Verkar vara en massa undanflykter och orsaker till att inte bära klubbtröja ......Vore ju kul om alla som åker med på GR dagen har den på iallafall :Bugar

:hördu Likaså på klubbens 1-års dag!

:finger Fan den som inte har den på! :D

:klappar :klappar :klappar

Fågel dräparen! skrev:

Kom på en sak....

Jag har hittils kört ungefär 1250 mil i år, och massor av dom med LrMC's tröja på... Och dom flesta av dom milen dagtid, så tröjan syns extra bra. Flera gånger till stockholm, Slingerbulten och Bogesund / Vaxholm. Med andra ord kan du inte mena mig - vicken RÖTA! :fyllisar

Bra!!!!

Pejo skrev:
Kom på en sak....

Jag har hittils kört ungefär 1250 mil i år, och massor av dom med LrMC's tröja på... Och dom flesta av dom milen dagtid, så tröjan syns extra bra. Flera gånger till stockholm, Slingerbulten och Bogesund / Vaxholm. Med andra ord kan du inte mena mig - vicken RÖTA! :fyllisar

:klappar :klappar :klappar :klappar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...