Flagga
Tycker om "Bling-Bling"
Har nyss kommit hem från en tripp till Gotland/Öland, där jag till att börja med bodde 9 dagar i tält i Kneippbyn.
Väldigt stillsam camping där man lugnt kunde lämna skinnstället upphängt på tork efter en svettig tur, och ingen tafsade på varken hoj eller hjälm. (Blev lite paranoid efter Emmis "Stulna hjälm"-historia.)
Även på flick-fronten var det väldigt lugnt (på campingen alltså) ända tills dag åtta, då en tjej som sprungit väldigt mycket nere vid mitt tält och småpratat, dristade sig till att be om mitt telefonnummer.
Hon hette Line, tyckte att min motorcykel var JÄTTEFIN
och ville väldigt gärna att vi skulle ringa varandra när vi kom hem.
Hon var 5 år.
Väldigt stillsam camping där man lugnt kunde lämna skinnstället upphängt på tork efter en svettig tur, och ingen tafsade på varken hoj eller hjälm. (Blev lite paranoid efter Emmis "Stulna hjälm"-historia.)
Även på flick-fronten var det väldigt lugnt (på campingen alltså) ända tills dag åtta, då en tjej som sprungit väldigt mycket nere vid mitt tält och småpratat, dristade sig till att be om mitt telefonnummer.
Hon hette Line, tyckte att min motorcykel var JÄTTEFIN
och ville väldigt gärna att vi skulle ringa varandra när vi kom hem.Hon var 5 år.
, men fyfasn vad jag garvade åt din kommentar! *frust flämt*