Andrahandsvärde på R1:or

Tyrgash

Född att köra Suzuki?
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Rmz 250 & Compact
Sitter i dagarna och funderar på att skaffa mig en ny hoj. Har tittat både på Cbr929rr 00, Gsxr 750 00 och R1:or. Har efter provkörning kommit fram till att jag gillar nog R1 bäst. Men de båda andra kommer tätt efter. :) Gillar framförallt buskänslan i R1 och motorns underbara gång. Medan jag upplevde Hondan som ruggigt snabbstyrd dock med vissa vibrationer i från motorn.
Iaf så kom jag och tänka på vilket som är det bästa köpet? Alla hojarna kostar ungefär lika mycket (Sukkan lite billigare). Men vad kommer att hända med R1s andrahandvärde när det kommer något lika revolutionerande som ex. R1-98. Det finns ju trots allt hur många som helst.
:confused:

Tror jag kan sammanfatta svaret på din fråga rätt enkelt:

andrahandsvärdet kommer bli uruselt, sådant är livet; det kostar att ligga på topp. :tummenupp

vänta en månad eller två till så ska du se att du kan göra riktiga klipp... med tanke på att det nästa inte går att sälja hojen nu p.g.a dessa j-vla höga försäkringspremier som är i dagsläget!!

gixxermf skrev:
vänta en månad eller två till så ska du se att du kan göra riktiga klipp... med tanke på att det nästa inte går att sälja hojen nu p.g.a dessa j-vla höga försäkringspremier som är i dagsläget!!

Kan bara hålla med, vänta till vintern så kommer de kasta sporthojar efter dig!

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back