andra drabbade? Ninja-Mackan var i farten inatt

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
finns det andra här som vaknade av sms och telefonsamtal i natt? Ninja-Mackan skickade sms till minst en till, och ringde till minst en till.

det var antagligen inte från hans egna telefon, och sms-et hade i båda kända fall texten "jag är i din stad". alltså kan det tänkas att bara boende i stockholm har drabbats.

telefonsamtalet gick till största del ut på att stockholm är en tråkig stad, att Ninja-Mackan har tråkigt och att han var hungrig.

jag tänkte att vi drabbade kanske skulle starta en stödgrupp så att vi kan komma över denhär läskiga upplevelsen lite lättare. finns det andra drabbade?

Sthlm är tråkigt! :fakta :D

Sergeant skrev:
Vad är det som kommer från veberöd ???

:hej

Det är lite ironi i den meningen :) (de som känner till Veberöd såg säkert ironin, hehe) Men för er andra så kan jag berätta att Veberöd är en trivsam liten by som ligger ca.3mil öster om Lund. Den har väl knappt 5'000 inv. (med andra ord: släpper man en fjärt på tvären så vet hela byn om den dagen efter, hehe :crash)

Sammanfattat så är Veberöd en lugn by där det i princip aldrig händer något annat än att Svensson går mot röd gubbe vid övergångarna (och knappt ens det, hehe) :D :D

Nu vet du kanske lite bättre vad jag menar? :tummenupp

TheDude skrev:
Det är lite ironi i den meningen :) (de som känner till Veberöd såg säkert ironin, hehe) Men för er andra så kan jag berätta att Veberöd är en trivsam liten by som ligger ca.3mil öster om Lund. Den har väl knappt 5'000 inv. (med andra ord: släpper man en fjärt på tvären så vet hela byn om den dagen efter, hehe :crash)

Sammanfattat så är Veberöd en lugn by där det i princip aldrig händer något annat än att Svensson går mot röd gubbe vid övergångarna (och knappt ens det, hehe) :D :D

Som Tollarp då ca 5000 med småbyarna omkring då förvisso.
Men här hinner man inte fisa klart förrän andra sidan av byn vet vad jag gjort :D

TheDude skrev:

Nu vet du kanske lite bättre vad jag menar? :tummenupp

Jag förstod ironin redan första gången :tummenupp . Vet vart det ligger och har varit där.

Men jag hade för mig att det var något speciellt med veberöd :)

Snabbe_jag skrev:
Ah det är lugnt han har ju ändå Soppeknas så han hinner inte ikapp :D :hej

Ska jag ställa en dunk bensin utanför :hej

Ja stockholmare är bra konstiga ;)

Ja ge honom lite bensin är du snäll. Men kolla först så att det inte är så att han ställt dödarknappen i OFF-läget :D

Snabbe_jag skrev:
Som Tollarp då ca 5000 med småbyarna omkring då förvisso.
Men här hinner man inte fisa klart förrän andra sidan av byn vet vad jag gjort :D

:rofl :rofl

Sergeant: Det kanske var när Veberöds AIF slog ut IFK Göteborg (med Ravelli & co.) ur svenska cupen för exakt 10 år sedan ;) ;) :D

Annars kan jag inte komma på något speciellt med Veberöd :)

Här blev man påhoppad av hela Danmarksmaffian...
Ja, jag har stått och sett korkad ut nån gång när moppen stannat stax efter man startat den men vem har inte?
OK.... svara inte. :rolleyes:

Jag fick faktiskt soppatorsk när jag precis köpt min hoj. Det fanns ju soppa i tanken men ändå betedde den sig som att det var slut på soppa.

Så helt plötsligt hittade jag ett vred som det stod RESERV på :rodnar

:D

EDIT/ stavfel :rodnar

Last edited:
Nyheter
Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

Back