Andel i RR videokamera finnes

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag har köpt en egen kamera, vill någon ta min plats, det kostar 300:- var sjätte månad (50:- i månaden) finns även bullit cam att låna till kameran.

Kameran bokas på hemliga RR delen som man då får tillgång till.

Se nu till att vi gör flera coola RR filmer i år :banana

Fuderat lite, men tycker det är för mycket kladd när man ska boka, sen måste man åka hämta, boka tid, lämna tillbaka etc.

Bor liksom inte nästgårds.

Zilversurfer skrev:
2041168 Fuderat lite, men tycker det är för mycket kladd när man ska boka, sen måste man åka hämta, boka tid, lämna tillbaka etc.

Den som ska ha hämtar .... eller överenskommelse .....

Zilversurfer skrev:
2041168 Fuderat lite, men tycker det är för mycket kladd när man ska boka, sen måste man åka hämta, boka tid, lämna tillbaka etc.

Boka den hela året då :hihi

Alla vill se RR filmer, men vem vill vara med och betala, skicka pm om du är blyg.

Andelen i kameran är fortfarande kvar, skicka pm.

Någon som vill ta över min plats, jag har köpt en egen kamera, andelen kostar bara 50 kr i måndaden.

:)

GSXR1100R skrev:
2135249 Någon som vill ta över min plats, jag har köpt en egen kamera, andelen kostar bara 50 kr i måndaden.

:)

Tråkigt med kamera, har du ingen donna man kan få andelar i... Sen kan du filma, gärna med bullit cammen i xxxxxxxxxxxxx

:tungan

GSXR1100R skrev:
2135249 Någon som vill ta över min plats, jag har köpt en egen kamera, andelen kostar bara 50 kr i måndaden. :)
Verkar som det nappar dåligt... du är nog fast med den betalningen 4 life :rofl

Robz skrev:
2135770 Verkar som det nappar dåligt... du är nog fast med den betalningen 4 life :rofl
Alla vill se feta filmer, 50 spänn i månaden är ju skitbilligt för en kamera, konstigt att ingen nappar, snart tappar man sugen på att göra filmer.

Förklaring då, detta är en hyrkamera som kostar 50:- i månaden per skalle (6 pers. delar på kameran) du får tillgång till privata RR sektionen där du bokar vilka veckor du vill ha kameran, oftast är den ledig, detta är asbilligt samt att kameran är helförsäkrad, jag bjuder på ett gratis kamerafäste inkl. montering till den som tar över min plats, kameran är en JVC med analog in.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park