Amerikan vill börna (ybercoolt))

Haha vilken jävla king :Bugar Och vilket nördigt crew dem hade som jobbade på det evenemanget :va

Jo det är ju väldigt "king" att lägga en rökare med en bil som blivit bannad att köra pga. säkerhetsskäl...

Ren jävla idioti skulle jag tom. vilja säga, och ett säkert sätt att göra sig själv till åtlöje.

Hur vore det om dom prövade att öppna spjället på den där brannsläckaren några håller i, Lär ju vara ganska effektivt och tömma en i kupen och en vid insuget.

Sen blir det nog bra fart på farbrorn i bilen! :D

Lite fel tråd att posta den här i va.. (Endast MC)
Sen har vi ytterligare ett exempel varför Americanare annses vara mindre klipska.:3freak

Jo det är ju väldigt "king" att lägga en rökare med en bil som blivit bannad att köra pga. säkerhetsskäl...

Ren jävla idioti skulle jag tom. vilja säga, och ett säkert sätt att göra sig själv till åtlöje.

Är det hård säkerhetskontroll på bilar som ska göra burnisar? :va

Nu blev det lite garaget.org känsla här :dummer det som jag var så glad över att man får slippa på sporthoj :hihi

Helt jävla skön snubbe, skiter i funktionärerna och lägger en rökare som går till historien.
Jag förstår att dom Australienska funktionärerna vart tokiga, men vadå publiken älskade killen.
Mer sånt vill vi se.

Vissa av funktionärerna verkade inte vara av den sköna typen, man kan bara hoppas att det var det som gjorde killen förbannad.
Jävligt skön kille iaf. Hade han nitat funktionären på direkten när putten kom då hade han inte varit lika cool. (Förövrigt samma kille som måttar en spark mot bilen i början av klippet)

Är det hård säkerhetskontroll på bilar som ska göra burnisar? :va

Tjaa, jag vet inte om jag t ex. skulle vilja ha ut olja på banan för efterkommande bilar?
Jag tänker mest att det finns någon anledning till att funktionärerna reagerar som dom gör, jag tror knappast dom hindrar folk att köra på ren jävulskap.

Men vad vet jag, mera outlaw till folket verkar ju vara ett signum här på SH. :)

Nu blev det lite garaget.org känsla här :dummer det som jag var så glad över att man får slippa på sporthoj :hihi

Menade inte att vara en gnällkärring. Men att tycka att det är koolt när någon (eventuellt) sabbar för andra enbart för att förstora sitt ego hos publiken är rätt pubertalt. :)

Missförstå mig rätt, jag lägger gärna en burn. Men man kan ju välja sina tillfällen.

Svenskar kommer nog inte så långt efter ;)
Finns rätt stora chanser att snubben är Australiensare eftersom det är där dom håller festivalen....

Ok. Då får jag väl ursäkta mitt påstående, trodde att det var en americanare då det stod så i rubriken.
Dock hade det inte förvånat mig om det var en jänkare :rolleyes:

om jag hade vetat hur man gjorde skulle jag ändrat rubriken till: lagom fet man i sina bästa år är sugen på att börna ;-)

"Second, we were furious that all our efforts to establish burnouts as a legitimate motor sport could have been ruined in one moment."
Ok, det är altså en sport numera? (trodde det var nån uppvisning i samband med typ dragracing)

Lite OT, men var går gränsen mellan burnouts och drifting kan man undra?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra