American Chopper moments

c0la skrev:
Har sett alla avsnitten & dom blir fy fan bättre & bättre för varje gång man ser dom... fattar inte hur Paul Sr står ut med Jr.. (om han va min grabb så skulle han fått kicken för länge sen).

:hihi :hihi :hihi
det är väl ändå tvärtom. Hur fan kan Jr stå ut med pappa Sr!?!? han står ju bara och klagar hela tiden på Jrs arbete som är jävligt bra tycker jag

MikkE skrev:
det är väl ändå tvärtom. Hur fan kan Jr stå ut med pappa Sr!?!? han står ju bara och klagar hela tiden på Jrs arbete som är jävligt bra tycker jag
Helt underbar serie. Den fjärde juli sände discovery hela dagen, SÅ jävla bra!

Någon som har "alla" avsnitt och känner för att dela ut dem över dc/ftp?

Jag har liksom bara Discovery Mix.

Kan inte påstå att jag följt serien seriöst men man har ju sett några avsnitt vid ensamma middagar framför teven, fast jag måste nog hålla med MikkE om att grabben är väl den som borde bli less på farsgubben? Iofs lär det ju vara en hel del spel för galleriet när man är med i teve också :tuttar

Det är ju Paul Jr och Vinnie som drar in stålarna åt farsan för helsike!
Visst det är ett familje företag men jag tycker Vinnie borde vara med på ett hörn på deras hemsida. Mikey han gör ju inget tycker jag!
Var inne på deras hemsida http://www.orangecountychoppers.com och kollade vad deras billigaste färdigbyggda hoj kostade. Bara 46,725 dollar fast den är ju lite läcker iallafall. Skulle vilja se Paul Sr i action om han nu byggde så mkt i sina dagar. Han kunde knappt sätta dit styret på svarta änkan utan glömde styrstoppen i all hast.

Haha! världsklass!

Helt klart det bästa på TV just nu!

Det skönaste klippet är ju när Paul SR skäller ut JR för att det ligger ett tanklock på arbetsbänken!
Eller verktyg på vertygsstället! :hihi

Fy fan va jag garva när dom krockar med bilarna på uppfarten och "försiktigt" skall räta ut stötfångaren.

- allright pap I´ll go slow
- yeah pull it up easy

:rofl :rofl :rofl

Tyvärr så är det väl repriser dom kör numera eller har dom börjat sända nya avsnitt? såg Choppers senast förra söndagen.

Skulle aldrig stå ut med o jobba med farsgubben skulle bli :kocko

OCC är ok men dom köper ju de flesta delarna. Då behöver man ju "bara" få det att passa. Dessutom blir jag rätt less på allt tjafs som är HELA tiden om INGENTING.

West Coast Choppers och han Jesse James tycker jag verkar mer seriös. Han tillverkar ramar, tankar, lackar, fräser fälgar m.m i sin egen verkstad. Det impar mer på mig.

Pappa paul är väl den mest märkliga människa man sett på tv.
Han och Farmen Qristina skulle väl va ett sött par... :D

Tittade in på occ hemsida och förundras över att man försöker sälja en chopper för nära en halv miljon???!!! Ärom helt hjärn döda i det där landet?Visst, hojarna är ju handknackade och säkert seriöst ihopmonterade men ändå! :kocko Tur det finns japanare :yoparty

poke skrev:
Tittade in på occ hemsida och förundras över att man försöker sälja en chopper för nära en halv miljon???!!! Ärom helt hjärn döda i det där landet?Visst, hojarna är ju handknackade och säkert seriöst ihopmonterade men ändå! :kocko Tur det finns japanare :yoparty

tänk då på att en Moheda chopper som byggs i småland kan gå lös på 5-6ooooo kroningar...

Det finns alltså knäppgökar i vårat land oxå!! :confused:

Jag brukar inte gilla såpor men denna dokusåpa är underbar, tack för länken!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman