Alpinestars TZ1??

• Thread starter Thread starter pw
  • Start date Start date

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
1.3 0.75 0.45
Tjo!

Ska köpa mig ett nytt skinnställ, funderar på ett alpinestars tz1. Frågan är om det funkar även när det inte är högsommar och 25-30grader varmt. Det verkar ju vara rätt välventilerat och jag har lång säsong! I jämförelse med nämnda ställ, hur är ett a-stars GPU??

Vore tacksam för svar i frågan!!

pw skrev:
Tjo!

Ska köpa mig ett nytt skinnställ, funderar på ett alpinestars tz1. Frågan är om det funkar även när det inte är högsommar och 25-30grader varmt. Det verkar ju vara rätt välventilerat och jag har lång säsong! I jämförelse med nämnda ställ, hur är ett a-stars GPU??

Vore tacksam för svar i frågan!!

Har ett tz1 race. Inte värsta stället på marknaden, men man får mycket för pengarna. Har kört i kallare väderlek med det med och det funkar.

Kör också Tz-1 race, i våras när det var 5grader varmt efter solnedgången var det riktigt kallt annars så har det bara varit skönt

Kör också TZ1 ,om det är kallt så ta på dig en jacka eller tröja som täcker ventilatons hålen på framsidan så är du hemma.

Det funkar fint när det är varmt tycker jag, och jag har provvurpat mitt också. Det höll ihop fint vid lowsider i ungefär 90 på Falken. :tummenupp

Det blev ett a-stars GPU! Passade bättre än tz:an(då jag är en tunnis) :) Sitter som...ja en lite för trång handske. Åkt drygt 20 mil i det idag, obekvämt som faan i början men hög luftfuktighet och en kortare regnskur rådde bot på det värsta!

Tror att GPU och jag kommer trivas ihop!! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back