Alpinestars tech 10

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
ktm 660 kameleont.
Tja!
Jag har fått ett mycket bra pris på ett par sådana, skulle beställa ett par vector först men dom va slut...
Jag tänkte höra med er ifall nån har tech 10 och har några synpunkter på dom!
Visst priset är en nackdel, men bortsett från det? Jag får dom för 414 dollar plus frakt.. inte ens vad vector kostar i sverige...

myspinnen skrev:
Tja!
Jag har fått ett mycket bra pris på ett par sådana, skulle beställa ett par vector först men dom va slut...
Visst priset är en nackdel, men bortsett från det? Jag får dom för 414 dollar plus frakt.. inte ens vad vector kostar i sverige...

Tullen då?

Jag lyckades få hem ett par tech 8 för 1650,- norska inklusive 3 dag frakt så slapp jag tullen då avsändaren ritade "gift" på paketet. Priset utan frakt var 200 $ har jag för meg på ebay :D . Tech 10 e ju dyrare dock, fast det kan va lurt att snoka lite runt för du handlar :tummenupp

myspinnen skrev:
Tja!

Vart du beställer ifrån ? Tänkte först köpa ett par tech 8 men om man kan få tech 10 för det priset. Hört att de stövlarna skall vara mycket smidigare och skönare, som en mockasko ungefär.

Mr R skrev:
Vart du beställer ifrån ? Tänkte först köpa ett par tech 8 men om man kan få tech 10 för det priset. Hört att de stövlarna skall vara mycket smidigare och skönare, som en mockasko ungefär.

www.mxsouth.com

dom har bra priser och kan skaffa fram nästan allt, även om det inte finns på hemsidan. har handlat av dom förrut, väldigt bra kontakt och perfekta leveranser.. dom går dessutom med på att skriva ner värdet på paketet så man slipper tulla!

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back