AndreasNo skrev:
2392309 dra inte alla över en kant
finns vi som mixar allt dedär o e metro ena dan o totalt bonn andra dan..
KAM för helvete! Dra inte alla över en KAM.
Närå, jag vet att det finns fullt normala straighta killar som använder annat än Axe-produkter.
Jag är bara lite less på att folk inte törs köpa någonting annat än det alla kompisar har, för att dom riskerar att köpa det som bara anses vara näst häftigast.
Hur många trådar om "vilken hjälm är snyggast" "vilken färg ska jag välja" "vilken mobiltelefon" "vilken plasma/LCD tv" "vilket hemmabiosystem" "vilken vinterbil" "vilka solglasögon" ska jag som är totalt hjärntvättad och helt utan egen vilja välja har man inte sett här då....
Sen finns det då dom andra pojkarna, som har plånboken i bakfickan på ett par billiga jeans (som dom tvättar en gång i veckan), en mobiltelefon utan kamera och som kör Skoda som vinterbil (eller året runt).
Såna som är så säkra på sig själva att dom skiter i vad som står i "manstidningarna" (Slitz, Moore, Hemmabio och vad dom nu heter), utan köper det som fyller deras enkla behov så billigt som möjligt och lägger sina pengar på annat än att jaga status.
Vad dom inte inser dessa viljelösa offer för marknadskrafternas styrning är att om dom hade varit 20 år på 70-talet så hade det varit dom som hade haft dom buskigaste polisongerna, den brokigaste skjortan och dom mest utsvängda byxbenen.
Hade dom varit 20 på 80-talet hade dom haft den största pudelfrillan, mest kajal och mascara och den glansigaste pastellfärgade WCT overallen...
Historien kommer att framställa även er kära metrosexuella pojkar som fjolliga offer för dålig smak, och oss andra som dom som var kloka nog att se förbi det trendiga...