Alla hjärtans dag i Göteborg (vad göra..)

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
Jag tänkte ta ner damen till Gbg på lördag, vi har delat upp dagen och jag har den senare halvan. Min hjärna bestämde sig ganska snabbt att få idétorka precis nu. Har googlat en del utan något bra resultat. Funderade lite på spa-behandling, men då hon är massage terapeut är hon väldigt kräsen och har svårt att slappna av. Jag vill verkligen visa min romantiska sida :tuttar
Har cirka 6 timmar att slå ihjäl väl på plats. Avslutning på en romantisk restaurang är alltid ett säkert kort. Har lite svårt att pussla ihop dagen. Hur har ni planerat?

Alla hjärtans dag...fyfan vilket Larv!!! snacka om kommersiellt jippo!
Åååå älskling! idag älskar jag dig extra mycket!!

& blomsterhandlarna gnider händerna vid åsynen av vintertrötta stackars gubbar som köar i en timme för att köpa lite halvledsna rosor & släpa hem..
HAHAHA!!! för kul spektakel!!!

Fruktansvärd dag... Alltid avskytt den.

Du vet att man kan den för vad den är, en helt vanlig dag :rolleyes:
Tjejen är florist så hon är ju glad över detta påfund och hon kommer ju jobba arslet av sig på lördag vilket betyder att jag kan göra annat och alla blir glada :)

Du vet att man kan den för vad den är, en helt vanlig dag :rolleyes:
Tjejen är florist så hon är ju glad över detta påfund och hon kommer ju jobba arslet av sig på lördag vilket betyder att jag kan göra annat och alla blir glada :)

Jag skulle förmodligen avlida om jag var florist. Jag har aldrig blivit uppvaktad denna dag. Eller jo en gång. Men man minns ju alla beundrare, både hemliga och icke hemliga, som kompisar fick och får blommor, choklad osv av vartenda år. :mad:

Fruktansvärd dag... Alltid avskytt den.

Jag hatar också denna dag! Hade jag fått tag på den där Valentin hade han garanterat fått sina fiskar varma!
Men nu har jag oturen att ha en extremt romantisk flickvän, hon värdesätter dessa dagar fruktansvärt mycket. i och med detta har jag lite press på mig, speciellt när jag sa att vi kunde dela på dagen, hon tar första halvan och jag andra....:död

Jag skulle förmodligen avlida om jag var florist. Jag har aldrig blivit uppvaktad denna dag. Eller jo en gång. Men man minns ju alla beundrare, både hemliga och icke hemliga, som kompisar fick och får blommor, choklad osv av vartenda år. :mad:

Aha, så det är avundsjukan som förstör denna dag för dig :näsblod
Men du får ta dig i kragen och ta saken i egna händer, man blir inte uppvaktad utan att göra något själv.
Själv så är jag rätt illa ute då jag är tillsammans med en av världens mest romantiska tjejer. Med det så menar jag att hon GILLAR romantik. Verkligen gillar.
Och om vi då kollar i andra änden så hittar vi en kille som under 8, snart 9 års förhållande kan räkna på en hand de gånger hon har fått blommor eller choklad eller frukost på sängen, eller något annat som kan kallas romantiskt.
Men som jag alltid har sagt, man får inte gå ut för hårt och skämma bort dem för då skrämmer man bort dem om man inte lyckas hålla fanan högt hela tiden. Mitt koncept har ju tydligen varit lyckat hittills, eller så är jag bara jävligt bra i sängen eller så har jag missat en god egenskap som hon tydligen har sett. Konstigt är det hur som helst.

Fast jag funderar på att uppvakta henne på fredag kväll istället, en rosett runt ballen och en chokladbit på ollonet. Allt enligt Dreggels charmör-handbok :hihi

Aha, så det är avundsjukan som förstör denna dag för dig :näsblod
Men du får ta dig i kragen och ta saken i egna händer, man blir inte uppvaktad utan att göra något själv.
Själv så är jag rätt illa ute då jag är tillsammans med en av världens mest romantiska tjejer. Med det så menar jag att hon GILLAR romantik. Verkligen gillar.
Och om vi då kollar i andra änden så hittar vi en kille som under 8, snart 9 års förhållande kan räkna på en hand de gånger hon har fått blommor eller choklad eller frukost på sängen, eller något annat som kan kallas romantiskt.
Men som jag alltid har sagt, man får inte gå ut för hårt och skämma bort dem för då skrämmer man bort dem om man inte lyckas hålla fanan högt hela tiden. Mitt koncept har ju tydligen varit lyckat hittills, eller så är jag bara jävligt bra i sängen eller så har jag missat en god egenskap som hon tydligen har sett. Konstigt är det hur som helst.

Fast jag funderar på att uppvakta henne på fredag kväll istället, en rosett runt ballen och en chokladbit på ollonet. Allt enligt Dreggels charmör-handbok :hihi

Ja jag är grymt avundsjuk. Jag vill också bli omtyckt på det där speciella sättet...

Ja jag är grymt avundsjuk. Jag vill också bli omtyckt på det där speciella sättet...

Av det jag har sett här på SH så finns det säkerligen någon här som kan tänka sig att uppvakta dig på det viset på lördag... Se till att det är mörk choklad bara, man blir så tjock av den ljusa.

Edit/ Läste lite fel, trodde du ville bli uppvaktad och inte omtyckt :3freak Nåja, shit happens...

Av det jag har sett här på SH så finns det säkerligen någon här som kan tänka sig att uppvakta dig på det viset på lördag... Se till att det är mörk choklad bara, man blir så tjock av den ljusa.

Edit/ Läste lite fel, trodde du ville bli uppvaktad och inte omtyckt :3freak Nåja, shit happens...

Ljus är mycket godare. Och kan man så får man...
Jag vill bli både omtyckt och uppvaktad...

Last edited:
Spabehandling känns lite uttjatat kanske? Satsa på en helkväll på nåt lite mer privat ställe. Se till att hon trivs och blir uppskattad av dig och det du gör för henne. En spabehandling kan du ge nån annan dag istället. ;)

Nyheter
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey