Alla dessa fiddys på blocket!

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Fiddys verkar vara som myggor, många och irriterande. Det vore på sin plats med en egen kategori på Blocket så man slapp dessa i ett annars ganska kul tidsfördriv att kolla på hojannonser.

Har därför kontaktat kundservice på Blocket och föreslagit en ny underkategori "Fiddy o Minimoto", så får man väl se vad som händer. Det borde ju inte vara nåt större problem att lägga tilll en sån ändring.

Last edited:
Håller med, likadant om man söker på "R1" så dyker en massa fula minimotos upp som "R1 replica". Irriterande.

Håller med, likadant om man söker på "R1" så dyker en massa fula minimotos upp som "R1 replica". Irriterande.

Är väl ganska lätt att undvika, är väl bara att knappa in rätt prisklass så slipper man minimotos

Provat att informera Blocket? Får de inget veta så...
Jag irriterade mig på att det ofta kom upp fyrhjulingar under rubriken motorcyklar, meddelade Blocket och efter ett tag kom det upp alternativet "Visa ej fyrhjulingar/ATV" Kanske var för att jag och säkert många med mig irriterat sig på detta.

Bara klicka på kundservice och skriv dina tankar :tummenupp

Provat att informera Blocket? Får de inget veta så...
Jag irriterade mig på att det ofta kom upp fyrhjulingar under rubriken motorcyklar, meddelade Blocket och efter ett tag kom det upp alternativet "Visa ej fyrhjulingar/ATV" Kanske var för att jag och säkert många med mig irriterat sig på detta.

Bara klicka på kundservice och skriv dina tankar :tummenupp

Såg att du la till detta efter mitt inlägg:
""Har därför kontaktat kundservice på Blocket och föreslagit en ny underkategori "Fiddy o Minimoto", så får man väl se vad som händer. Det borde ju inte vara nåt större problem att lägga tilll en sån ändring.""

Bra där!

Man kan ju alltid hoppas. Min polar skrev till dem och klagade på att det var fullt med eldrivna sparkcyklar i moppe kategorin för en massa år sen. Fick då svaret att det inte var något som gick att åtgärda! Skumt. kanske var pga just kategorin iof. Skönt att någon orkar ta tag i våra I-landsproblem!

Nej, just det. Det kan finnas riktiga små pärlor i det nedre prissegmentet, så dom vill man ju inte missa att kolla in.:hördu

maila om detta för ett år sen..
en fiddy o 4hjulings kategori typ. "lekfordon"
dom tackade men som ni ser inte gjort ett jota

jag kontaktade blocket för ett tag sen (ca 6-9månader) och bad de lägga in årsmodell i motorcykelkategorin och varför inte mätarställning?

fick som svar:
"Hej Andreas, Tack för din synpunkt! Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra blocket.se och många idéer kommer från våra annonsörer. Förslagen är värdefulla för oss och jag vidarebefordrar ditt till våra utvecklare, då jag håller med om att denna funktion även borde finnas för övriga fordon och inte bara bilar. Med vänliga hälsningar, Steffie - Blocket.se Kundservice"

inget har hänt sen dess.. :(

Det är då du tar fram dina oanade datatalanger!

Skriv istäellet: R1 -minimoto -fiddy -oönskat alternativ

Det går alltså att använda wildcards i sökrutan såsom + - *

En sak till: Prissegmenteringen (5.000:- steg) är för stort när man letar i de lägsta prisklasserna efter just "objekt"
Man får alldeles för många sökträffar.
Bil likväl som mc-annonserna borde dessutom kunna gå att sortera på märke.
I bilfallet t.o.m på "småbil" mellanklassbil" och "stor bil"

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage