Alex Lind

KallePG

Bott #29
Gick med
29 May 2008
Hoj
2008, Ducati 1098S
Vill här med tacka alla vårans Alex Lind!:tummenupp
-Som driver vår serie med engagemang och glimten i ögat.
-Som hjälper alla, inklusive mig själv.
-Som ser till att alla trivs och får ta del av en kanon stämning i depån.
-Som kör som fan på banan.
-Som lär ut en massa nyttigt till mig som är en bromskloss i fältet.
-Som tar hand om vilsna Rookies som gör allt fel i början.
-Som hjälper en med spårval och mektips.
-Som driver saker som en affärsman, trots han bara är en påga spoling!
-Som bara är en riktig kanon kille som inte går annat än att gilla skarpt!

ALEX you rule! :Bugar

Tack för allt under säsongen och tack till alla andra som gjort att man nu är helt fast i racing träsket:yoparty

Ha det bäst, så ses vi till våren!

Kan bara hålla med P.G för vad Alex har gjort för att få denna roliga serien att blomstra som den gör,
och all hjälp och allt annat som Alex har gjort för mig,,ett stort Tack till en kille med ett stort hjärta:krama och tack till dig Kalle för en rolig helg med mycket skratt och sånt:tummenupp

Last edited:
Han är skön både utanpå och inuti!?! Eller hur var det nu!

Alex har gjort ett bra jobb!

:Bugar:Bugar:BugarAlex det var en ära att komma efter dig i mål:D Du är Otrolig som man säger där jag bor :Bugar:Bugar:Bugar

Kan bara instämma. Mannen har gjort, och gör ett fantastiskt arbet för "la famillia". Detta fina arbete bådar gott inför nästa år.
Jag började köra i BoTT 2007 när Mikkel Torp lyckades få till serien och haft förmånen att se utvecklingen från några få startande till nu nästan fulla start fält. (tror jag har missat 4 race sedan 2007) Nu verkar det som Finnar och Danskar har hittat oss oxså. "Skit Kul" Nu börjar det likna en riktig Nordisk serie :-). Framtiden se ljus ut. Hmmm... man kanske skulle lära sig att gas oxså så man slipper stänga grinden efter er alla. :-)
Ser fram emot nästa år. Då j...ar skall det gasas. Sedan ser jag fram emot att många B åkare klassar upp sig till A. Så kanske vi kan få in lite fler B åkare som fyller på nerifrån.
Hur som så skall det bli kul nästa år.

Tack för en skit kul säsong!!!
Grymt bra jobbat Alex :klappar:klappar
Och även ett stort tack till alla andra bottare

Jag ser verkligen fram emot nästa år, jag tror trenden kommer fortsätta med ännu fler förare och ännu roligare racing :yoparty

Men hva er det nå denne lille 08´n har gjort........ annet enn å jobbe hekken av seg for å skaffe sponsorer til serien, blåse motorer, organisere Ferrari-weekend, blåse motorer, avholde møter, blåse motorer, svare på masse forespørsler, ta råd, gi råd, hjelpe nye førere, hjelpe gamle førere, barnevakte DonQ og meg..... grymt bra jobb Alex:tummenupp All respekt for den kjempejobben du har gjort gjennom hele året:Bugar

Instämmer med samtliga inlägg. BIG IT UP for Mr. Lind (BoTTs egen stekare) :yoparty.

Nu kan man bara hoppas att alla topplacerade B-förare klassar upp sig så vi riktiga rookies har en chans :D

2011 ser ut att kunna bli ett riktigt kanonår :banana

Hatten av till alla trevliga medtävlare. BoTT kryllar av dem :krama

Keep ut the good work Lind :tummenupp

Jag instämmer med allt som står om Alex , Sånna killar får man leta länge efter så vi får hålla hårt i han . Längtar som F till nästa säsong :tummenupp

Är det samma Alex Lind vi pratar om? Stekarn som jag fått dras med på diverse uppdrag i jobbet och som snodde min resa till superbike vm på Nurburgring?:va
Näää, jag hajjar Alex, dina vänner i Bott är mkt viktigare än dom som stöttar dig i vardagen...:huvet

Skämt åsido så blir jag jävligt glad å dina vägnar att höra alla lovord. Du är en bra rumskamrat som inte snarkar och tallar på en i all fall. Finns det andra som gör, ingen nämnd o inge klämd...
:krama pårej grabben!

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...