Aldrig en iPhone.

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date

sportbike

Guest
Så, nu finns det en tråd för alla som hatar iPhone och aldrig tänker skaffa en, varsågoda.
Ös på !!!!!

Skittelefon.:mad väntar nu in ajfån version 4:a som jag hoppas blir bättre.

Inlägg inskickat via ajfån

• Gilla
Reaktioner: Teo
Så kommer det startas en ny tråd nu då så fort nån kommer på att nån hatar nått? Om du hatar iPhone, ge fan o skaffa en bara :)

Jag har en iPhone, tänkte att alla som kräks i iPhonetråden kunde göra det här.
Fiffigt va?

Så kommer det startas en ny tråd nu då så fort nån kommer på att nån hatar nått? Om du hatar iPhone, ge fan o skaffa en bara :)
Kan iFåne-älskarna starta en ny tråd så fort Äpplet släpper en ny modell så kan det väl även finnas en generell hattråd mot iFåne?

Usch och fy för iPhone! :4skrika

• Gilla
Reaktioner: GuW
Jag har en iPhone, tänkte att alla som kräks i iPhonetråden kunde göra det här.
Fiffigt va?

Hatar du din iPhone eller varför skriver du i den här tråden?

Starta www.sportiphone.com istället så slipper vi alla diskutioner öht på det här forumet.

Glöm inte att skriva en "app" för att visa sidan så kanske eller kanske inte apple godkänner den sen.

Då kan fanboysen som har sin telefon som sitt största intresse i livet hänga där sen och dunka rygg.

Det är mycket pga av sektstämningen som jag ogillar apple. Kolla bara på reklamen: http://www.youtube.com/watch?v=Puyoon_9mpY

Där runt en minut när den där fnittriga killen börjar prata om Facetime blir det ju så mycket sektstämning att det nästan blir obehagligt. Det var likadant med iPad-reklamen.

Tycker klippet påminner om den där Scientologvideon med Tom Cruise:
http://www.youtube.com/watch?v=UFBZ_uAbxS0

nee, jag satsar på Aaaaandroid!

Jag har en HTC Legend och den är inte i närheten så bra som Iphone 3GS'en jag hade innan!

:kommerköpaajfåne4såfortdetgår

HTC Legend säljes!
Kom o köp!

Jag har tänkt skaffa en, men du får gärna ge lite mig lite info varför den är kass? Vill ju inte köpa om den stinker, heller...

Kanske sände lite luddigt budskap, jag gillar den mucho men startade tråden för att det inte fanns nån där man kan visa sin avsky, för dom som behöver :)

Klart jag skriver upp mig här..................:tummenupp
....... nån som kan länka till en liknande tråd om facebook:huvet

Har en ifån 3GS 32gig hade en 299kr nokia svartvit skärm innan.

Om jag fick välja en telefon för resten av livet: Nokias 299kr tveklöst.

Men det är rätt skoj att spela småspel, tjika boobies och sånt på jobbet :D

kommer nog aldrig mer tjööpa nåt från äpplet, har en gammlel ipod nano nånting o jag får spelet varje gång jag måste använda ituned.

jävla nazistfasoner o låsa produkten till ett prog..

köp en volvo men sen får du baar tanka på bertils bensin (finns endast i filipstad typ)

ajfån är väl bra, nu ska man ju snart kunna köra flera program samtidigt...inte alls stenålder. :gnissla

Har ingen ajfån och kommer aldrig skaffa en heller.

Snälla hata mig nu inte för det här inlägget som dom flesta "coola" personer gör så fort man inte gillar ajfån.

ajfån är väl bra, nu ska man ju snart kunna köra flera program samtidigt...inte alls stenålder. :gnissla

Åsså kan man köra videosamtal, fast bara med andra Ajfan4 ägare, och inte med telefonuppkoppling utan bara om bägge har WiFi, kanske...

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing