akut behov av slang

jonnep

måttard måttard
Gick med
29 Sep 2004
Hoj
en liten lätt
Hej, idag köpte jag ett nytt framdäck och monterade av fälgen för att köra iväg o kränga däcket någonstans... Ingen hade såklart öppet förutom ett väldigt skumt ställe i malmö, så jag stack dit....

efter dom kämpat i 10minuter förstog ja att något inte stog riktigt rätt till och gick in för att kolla, då hade dom skurit upp min slang?!?!?! och försökt sätta på det nya däcket ändå...

problemet är att ja köpte däcket för att kunna köra på racehouse imorgon men nu har ja ingen slang, är det någon i lund/malmö trakten som har en extra slang?

jonnep skrev:
Hej, idag köpte jag ett nytt framdäck och monterade av fälgen för att köra iväg o kränga däcket någonstans... Ingen hade såklart öppet förutom ett väldigt skumt ställe i malmö, så jag stack dit....

efter dom kämpat i 10minuter förstog ja att något inte stog riktigt rätt till och gick in för att kolla, då hade dom skurit upp min slang?!?!?! och försökt sätta på det nya däcket ändå...

problemet är att ja köpte däcket för att kunna köra på racehouse imorgon men nu har ja ingen slang, är det någon i lund/malmö trakten som har en extra slang?

Kan tyvärr inte hjälpa dig med en slang! men va fan va d för tomtar som skulle sätta på slangen?? :3freak

Lär dig att kränga själv istället så fixar du det på 2min.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon