AK Molanda - Åre 2-3/9

HighfidelitY

Ny medlem
Gick med
3 May 2006
Hoj
Triumph STR-R *grå*
Molanda ligger utanför Järpen i Jämtland och endast några mil från vackra Åre med all vacker natur. Boka gärna in dig som deltagare på SMCs årsmöte som äger rum den 4 september i Åre på www.areinn.se.

Efter två dagar på den fina asfalten på banan blir det finfin fest på hotellet.:öl:rock

Anmälan till kursen:
https://www2.svmc.se/school--kurser-?courseType=school&subType=all&courseId=222&apply=true

Anmälan till årsmöteshelgen (och boende!)
http://www.svmc.se/templates/xform.aspx?id=6290

Nu kör vi! :banana

Jajamen!!:yoparty

Då är det dags att ladda om för ännu en härlig Avancerad kurs i norrland!
Vi kör som sagt 2 dagar, torsdagen den 2/9 och fredagen den 3/9. Det finns gott om platser lediga ännu. Så ni som var på Mittsverigebanan i helgen som var, vet att det blir en kanonkurs igen med få deltagare och många instruktörer:tummenupp

Vi kör igång med inskrivning OBS!! 07.45 på morgonen.
Sedan rullar vi på med 3 olika hastighetsgupper med 7 körpass per grupp.
Fika och lunch ingår i kurspriset.

Passa även på att delta och vara med och rösta på Årsmötet på lördagen:)

Välkomna

Mvh TL Per

Last edited:
Kan det bli bättre?

Jajamensan! Gott om platser till både torsdag den 2/9 och fredag den 3/9 finns det:tummenupp

För kännedom så kommer vi att köra banan åt bägge håll, dock inte samtidigt!!:confused:

Dvs. ni kommer att få köra 2 st.!! nya banor:)

Gå in och anmäl er på svmc.se

Mvh TL Per

Jajamensan! Gott om platser till både torsdag den 2/9 och fredag den 3/9 finns det:tummenupp

För kännedom så kommer vi att köra banan åt bägge håll, dock inte samtidigt!!:confused:

Dvs. ni kommer att få köra 2 st.!! nya banor:)

Gå in och anmäl er på svmc.se

Mvh TL Per

Synd att vi vanligt folk jobbar på veckorna bara, men jag e int bitter :)

Mulle meck!

Hojen isärskruvad, genomgången och ihopmonterad igen! :yoparty

Status: redo för Molanda, bara däcken kommer. :trött

Power One Competition V och Power One Competition C samt Dunlop Sportsmart fram och bak beställda, skeppades från Göteborg i går, kommer de inte snart?

Vi ses!
/J

Power One Competition V och Power One Competition C samt Dunlop Sportsmart fram och bak beställda, skeppades från Göteborg i går, kommer de inte snart?

Vi ses!
/J

Jag beställde nya bromsbelägg igår och i morse fick jag ett sms att jag kunde hämta dom, konstigt att det inte går lika fort med dina däck :tungan
Men tyvärr ses vi inte på Molanda, hur mycket jag än vill.

Jag beställde nya bromsbelägg igår och i morse fick jag ett sms att jag kunde hämta dom, konstigt att det inte går lika fort med dina däck :tungan
Men tyvärr ses vi inte på Molanda, hur mycket jag än vill.
Du vet att tanken med bromsbelägg är inte att det ska gå fort. Vad beställde du?

Nu kan ju inte jag kolla på filmen på jobbet... Men fanns det inte lite film från nu i sommar också?
Du kanske har glömt att vi var där då också och körde? :tummenupp

Jodå! Det är bara dom sista timmarna på söndags eftermiddagen som är en dimma!?:näsblod:confused:

Jo Jocke eller någon annan duktig datamaskinshacker (Ricken) får gärna lägga upp lite färskare filmer!!:yoparty

Hojen lastad och körklar!! (för Arlandabanan nu på söndag) sen om 2 veckor blir det Molanda för hela slanten:Bugar:Bugar:Bugar

Satsar även på att hinna med lite Enduro på fjället på lördagen innan årsmötet:)

Per

Last edited:

Vi ses!
/J
Åker du fyrhjuling?

Du vet att tanken med bromsbelägg är inte att det ska gå fort. Vad beställde du?

Tänkte mer själva tiden det tar att skicka pryttlarna, inte hur fort det går på bana, för fort där... det går det aldrig åt mig :D
Jag beställde sinterbelägg från addemoto, gick snabbt och dom var riktigt trevliga, hittade inget pris till din hoj på deras sida men skulle gissa, enligt övrig prissättning, ca 400:- per sida fram.

Last edited:
Finns mycket platser lediga ännu på fredagen!!
Ca dussinet bokade bara! Så gå in och anmäl er genast:tummenupp
På torsdagen har vi ett tjog anmälda:)

Välkomna eder TL Per

kom igen nu, hur kan ni tveka till 2 dar i Järpen?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT