Aftonbladet om Hiphop!

Tråkig, irrelevant, felaktig, löjlig, komplexfylld, 80-tals känsla. Ja, det är vad som präglar den artikeln. :mattias

Markus skrev:
Tråkig, irrelevant, felaktig, löjlig, komplexfylld, 80-tals känsla. Ja, det är vad som präglar den artikeln. :mattias

Dra upp brallorna och kom in i matchen! Såg du något i artikeln som försökte ge sken av att det var en seriös och allvarligt menad artikel?

....trots att huvuddelen av mina brallor de senaste 15 åren suttit rätt löst kunde jag garva gott åt den..

Edit1: Lite självdistans skadar aldrig!

korvgubbe skrev:
Såg du något i artikeln som försökte ge sken av att det var en seriös och allvarligt menad artikel?

Såg du min smiley? :confused:

korvgubbe skrev:
Edit1: Lite självdistans skadar aldrig!

Nej, men jag har inga baggies så jag behöver ingen i detta fall. ;)

Ville bara markera på ett tidigt stadium för chopperbyggarna som snart kommer vräka på med en massa smileysar och berätta hur bra dödsmetall är jämfört med alla andra musikstilar och främst då gente hip hop. :tungan

Men det är fortfarande så töntigt med musikstilsdiskussioner, de platsar i vem-som-har-starkast-pappa-diskussioner endast.

Hårdrock rules, hip hop rules, allt rules. (Vackert va, we shall overcome känsla nästan)

Markus skrev:
Hårdrock rules, hip hop rules, allt rules. (Vackert va, we shall overcome känsla nästan)

Jo, men oavsett smak kan man garva åt artikeln.. även omd en skulle pricka ens egen stil...

Själv ser jag ofta ut som hiphopare men lyssnar uteslutande på tung metal..?!
...Passar fan inte in någonstans..

När jag väl lyckades få med polarna till Kellys kom en tjej fram till mig och frågade om det var JAG som blivit ditlurad.. fan.. Jag var den enda i gänget som hört något av det som spelades. ...Men folk blir lite förvirrade när de möter folk som inte passar in i mallen!

Som jag skulle nog bli vansinnigt förvirrad om du inte hade backslick, seglarscarf, skjorta och gåsjacka(eller årets motsvarighet)
:tungan

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back