Actionpics tackar för säsongen 2007

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Actionpics säsongavslutning på Mantorp Park genomfördes 13-14 September. Strålande sol första dagen, lite moln andra dagen och sen lite regn sista timmen när hösten gjorde sig påmind igen.
Tack alla ni deltagare som närvarade, alla samarbetspartners och instruktörer som var på plats.
Ett stort Grattis till alla vinnare av Michelin däck, Bike prenumerationer, Arlen Ness kläder och mc-dvd. Däcken är svåra att använda i vinter men ni övriga vinnare har iallafall något att använda i vinter när vi väntar på nästa säsong.
Vi hade fotograf Alexander Gaaloul på plats under torsdagen och nu ligger det ca 300 bilder drygt i vårat eget galleri samt även som en bildspecial på Bike.se
Högupplösta bilder som orginal kan beställas direkt av Alexander, se kontaktuppgifter i galleriet.

Säsongen som gått har varit mycket intensiv för oss med fullbokade bandagar och så många samtal och mail från fler som vill åka. Tyvärr får inte alltid alla plats men det är på sätt och vis ett glädjande problem att så många deltagare återkommande vill åka med oss och vi hoppas att ni ska bli nöjda även nästa år.
Det känns lite tråkigt och säga att säsongen är slut för oss men det gäller då endast själva åkandet, vi jobbar redan på att få klart inför nästa säsong 2008.
Gotland Ring är naturligtvis ett stående event som vi kommer att arrangera för 5:e året på rad. Detaljer för bokning kommer att presenteras nu under hösten så snart allt är helt klart.
Precis som tidigare år så kommer det erbjudas rabatt på färjan, boende-erbjudande m.m.
Nytt till 2008 är att nya infarten är klar sedan ett tag, restaurangen är klar och där finns nu riktiga toaletter, el finns numera tillgängligt mot avgift, avåkningszoner och kanter vid curbs förbättras i vinter för att passa mc-verksamhet och för att klara en banbesiktning för mc.
Självklart ska du väl med till Gotland?

Vi har så mycket härliga minnen med oss från det här året och det är tack vare dig som deltagare men nu laddar vi om inför nästa år och önskar dig ett fortsatt bra år, vi ses 2008.

Mvh
Marcus & Lillan samt hela Actionpics gänget

VI tackar Actionpics!

Bästa bandagarna, men bästa gänget som rockar skutan.

EOD

Hann bara vara med på en av era körningar men den var klockren :tummenupp Bra organisation och ett schysst flyt på körningen.

Nästa säsong kommer jag att försöka vara med på så många körningar som möjligt..

vh
/RMT

Ja så mycket gott man hört om era Gottlandskörningar, finns inte ord nog att beskriva alla positiva reaktioner. :tummenupp
Räkna med med till 2008 :yoparty

Supertack till alla er inblandade för en kanonsäsong.

2008 kommer vi få ännu roligare...betr mitt deltagande...ja gissa:D
Same procedure as last year.....
:tummenupp

2008 kommer vi få ännu roligare...betr mitt deltagande...ja gissa:D
du har antingen skaffat puckar som sprutar mer gnistor eller skaffat en finare vagn att bo i?

IMG_4238.jpg

Det har hänt en del på Gotland Ring sedan juni.

Det är trevligt med asfalterad infart, riktiga toaletter och färskvatten vid banan. Banan har redan nu riktig sand i hälften av avåkninngs zonerna. Jag har personligen inspekterat sanden efter målrakan. Den var mjuk och fin:rolleyes:

Jag lär dyka upp nästa år

Mellanmjölksbanåkning på Gotland :mad:

Det var betydlig mer hardcore att pissa i en burk, sätta på snökedjor för att kunna ta sig till banan, käka hamburgare med tvivelaktigt ursprung som man sköljde ner med varmt petflaskvatten, tvätta hojjen en vecka efteråt för att få bort kalk och krascha ut i betongfållorna. (De två sista grejjorna har jag iofs inte testat...)

Hihi...varför sitter Trigger i släpet iklädd vit skjorta och kavaj?:va (Om man är lite trött efter en lång dag på jobbet så ser det faktiskt så ut.)

Det har varit en otroligt banrik hojsommar och väldigt få sånna här regndagar trots den rätt så risiga sommarn. Superskoj! Tack alla inblandade deltagare, instruktörer och arrangörer.:krama Abstinensen i vinter kommer att bli svår.

Last edited:
Sluta knarka flikka!:D
Sluta kör så jäkla fort också...du börjar bli jobbig:tummenupp

Tíhi, tihi... :hihi
Fortare ska det gå! Som du ser på t-rex bildbevis
så ser vi en blivande SBK-förare som försöker
ta efter min körstil. :rolleyes:
Tror han körde 46:or på Falkenberg senast,
så nu är det bara att gasa mer och
bromsa mindre för min del.

Bifogat

• tandemhoj liten.jpg
    tandemhoj liten.jpg
    7.4 KB · Visningar: 215
Tro mig Trigger, hon kommer att bli ännu jobbigare...haha
I mitten på nästa säsong kommer du inte att hinna med där!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph