Action!

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
"Den senaste =)"
Yo... Jag är relativt ny här men, vart fasen är draget? Kom igen nu, detta är ju NÄRKE vi snackar om, det ståtligaste landskapet av dem alla i hela detta avlånga land :confused:

Så min idé är att "Nu vill jag ha lite action", inte sådan action, det får jag av katten så det heter duga, jag menar ForumsAction :tummenupp

Blom, min long so long gone and risen kusinvitamin, du är ju finurlig, dra igång något kul....

"Build it and it will köme"

:yoparty

*Jag är lite knas men vafan, alla kommer ihåg mig efteråt i alla fall ^^*

nja tråkiga vet jag inte om jag vill kalla oss.. vi har nog roligare än någonsin men även fan blir äldre:yoparty
vi kör bana nu helt enkelt och kör av oss allt där.. har ju varit en del dödskörningar under åren osv oxå som inte heller uppmuntrar till gatgasande osv :).... men vi finns och vi har kul ;)

Ajsing, nu ser jag ju en ganska ( allting är relativt ) stor miss här, jag menade inte att vi ska ut o köra ihjäl oss :näsblod ... Det jag menade var att du skulle starta upp något här, i forumet.

Tycker det är lite för dåligt drag. Under regniga dagar ( som det verkar finnas mycket av denna sommar ) så kanske det kan vara kul med någon sorts, hmm, öhhh,,,, forumlek?

Fördriva tiden med andra ord och på köpet få ett gött skratt...

Missade den vitala delen i det 1á inlägget, hade jue vart förbannat bra att skriva det :D

Annars tar jag mer än gärna tag i det :tuttar

*Jag är lite knas men vafan, alla kommer ihåg mig efteråt i alla fall ^^*

nja tråkiga vet jag inte om jag vill kalla oss.. vi har nog roligare än någonsin men även fan blir äldre:yoparty
vi kör bana nu helt enkelt och kör av oss allt där.. har ju varit en del dödskörningar under åren osv oxå som inte heller uppmuntrar till gatgasande osv :).... men vi finns och vi har kul ;)

Jo-oo.. ni e tråkiga o gamla.
O kan nån låna ut en satans hoj te Per så jag kan få gasa ifrån honom?

ja då startar vi det här då.. fyll på med nätspel och fula bilder:D

Jo-oo.. ni e tråkiga o gamla.
O kan nån låna ut en satans hoj te Per så jag kan få gasa ifrån honom?

och kan inte du berätta vad du gör som är så ung och rolig ;)

Last edited:
ja men då gör du ju inte så mycket utan du är ju bara ful av naturen så man skrattar åt det:)

vi är rätt så medelålders men gud vad snygga vi är:tungan ;)

Japp nästa äckligt bildsköna:D :D man har ju varit fotomodel förr
:yoparty :yoparty

Gjorde reklambilder för globen:D :D

Last edited:
ja du ser ;) och en och en annan tidning har råkat få pryda i... så vi måste vara snygga.. det bara är så:tungan

fortfarande inte fått något svar på vad det är du gör som är SÅ roligt? och inte vad det är som vi gör som är SÅ tråkigt heller föresten:va

HAHAHAHAHAHA den bilden fick jag inte ribba av:rofl

Det jag gör är att ta av mig hjälmen.. mkt mer än så behövs inte... :D

O de ni gör som e så tråkigt för oss andra är att ni bara kör runt på eran motardbana :näsblod
Vi vill ju ha me er hunks ute på gatan...

Det jag gör är att ta av mig hjälmen.. mkt mer än så behövs inte... :D

O de ni gör som e så tråkigt för oss andra är att ni bara kör runt på eran motardbana :näsblod
Vi vill ju ha me er hunks ute på gatan...

hehe stå och vänta på er varannan mil blir jobbigt ;)

som jag sa man gör vad man tycker är kul ;), vem vet kanske jag gör ett gästspel på g-åsen snart ( men bara ett gästspel hehe)

OT*
Några som ska till Karlskoga i morgon då? Vi är om allt går planenligt 5 st, men det blir säkert färre då några av oss ska träna högerarmen ikväll '''

OT*
Några som ska till Karlskoga i morgon då? Vi är om allt går planenligt 5 st, men det blir säkert färre då några av oss ska träna högerarmen ikväll '''

ja det brukar vara så med singelkillar från landet.. dom träffas och kollar lite porr och så har dom träningsvärk dagen efter:pannkyss

nope SM söder ut i morgon

OT*

Neeh jag ska inte hit.. eller va joo..eller va... nej...
Ja skulle vart funktionär imorrn om ja inte vore så go på alkoholen :D..

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back