Acerbis Diamond Lyse?

Iceman79

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Vtr1000f -98
Någon som monterat ett acerbis diamond lyse på en ktm 640?? skulle vilja veta om man kan behålla orginal instrumentering och hur man löser det med blinkers!!?? Tacksam för svar snarast!!

Iceman79 skrev:
Någon som monterat ett acerbis diamond lyse på en ktm 640?? skulle vilja veta om man kan behålla orginal instrumentering och hur man löser det med blinkers!!?? Tacksam för svar snarast!!

Snälla behåll orginallampan annars byte till något annat lyset, det är så vanligt. Just my 2 cent...

Visst funderar på flera olika eftermarknads lysen men det jag vill veta är om man kan behålla orginal instrumenten utan att det är för jävla krabbit att modifiera!!

Iceman79 skrev:
Visst funderar på flera olika eftermarknads lysen men det jag vill veta är om man kan behålla orginal instrumenten utan att det är för jävla krabbit att modifiera!!

ja det är inga problem... jag har ett diamond lyse, fick dock göra mina egna fästen i rostfritt för att det skulle passa.. kan ta bild på det imorrn och visa hur det sitter..

edit: men acerbis diamond går inte igenom besiktningen.. bara så du vet.

Här är en bild från min förra motard. Fy vad vanligt detta lyse är...

Bifogat

• Bikes.jpg
    Bikes.jpg
    59.7 KB · Visningar: 162
flipm0de skrev:
Hur gjorde ni för att fästa lampan ? använde ni dom gummibanden som följde med? eller hur fixa ni det?

Orginal gummibanden. Det är bara att spänna runt gaffeln...

hum... det funka inte för mig... jag fick ju fan inte runt dom :va

och när jag fick runt dom på ena sidan så var det ännu mer omöjligt på andra sidan ?

och drog jag för mkt så flög den av från fästet... :confused:

flipm0de skrev:
hum... det funka inte för mig... jag fick ju fan inte runt dom :va

och när jag fick runt dom på ena sidan så var det ännu mer omöjligt på andra sidan ?

och drog jag för mkt så flög den av från fästet... :confused:

Låter väldigt skumt. Är allt orginal?

[OT] Är det du som brukar parkera vid Alfa utan för ekonomicentrum?

Mr R skrev:
Låter väldigt skumt. Är allt orginal?

[OT] Är det du som brukar parkera vid Alfa utan för ekonomicentrum?

Japp allt är orginalt.. men det känns som att dom gummibanden som följde med inte är anpassade till KTM.. anyways.. jag har fixat det på ett annat sätt nu så det är lugnt :tummenupp

Nej jag har nog aldrig parkerat där... Min hoj e svart/gul prestige 02'a..

Hur går det med din nya motard? du får ju köpa en nu så att du kan hänga med oss ut nångång! :gnissla

flipm0de skrev:
Japp allt är orginalt.. men det känns som att dom gummibanden som följde med inte är anpassade till KTM.. anyways.. jag har fixat det på ett annat sätt nu så det är lugnt :tummenupp

Nej jag har nog aldrig parkerat där... Min hoj e svart/gul prestige 02'a..

Hur går det med din nya motard? du får ju köpa en nu så att du kan hänga med oss ut nångång! :gnissla

Jag skulle kolla på en KTM 525 EXC här i Lund, men annonsören ringde igår och sa att den var sålt :huvet

Har sett att det finns två stycken årsmodell 2005 i kristianstad, skall åka och kolla på dem när jag får tid, är så jobbigt och åka tåg/bus osv.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman