zilog
Mr. Hardtechno
Jag har fått tillåtelse av garageägaren att bulta fast ett golvankare i garaget, under förutsättning att jag kan få bort det efter att jag slutar hyra platsen. Glad i hågen kollade jag på abus golvankare, vilket ser stabilt och bra ut. Problemet är att det i reklamen till ankaret sägs att skruvarna skadas så att de inte går att få loss efter montering, vilket jag såklart inte är intresserad av då jag måste kunna påvisa för fastighetsägaren att ankaret går att få loss med av mig enkla medel.
Ni som har ett sådant ankare - finns det sätt att montera det så att man får loss det? Om man monterar det utan de självdestruerande bultarna, finns det möjlighet för tjuven att få loss mitt ankare ur golvet då jag har en kätting fastlåst i det? Om jag monterar med de medföljande destruerande bultarna, finns det sätt att få loss även dessa när jag vill flytta?
Tacksam för svar
/Daniel
Ni som har ett sådant ankare - finns det sätt att montera det så att man får loss det? Om man monterar det utan de självdestruerande bultarna, finns det möjlighet för tjuven att få loss mitt ankare ur golvet då jag har en kätting fastlåst i det? Om jag monterar med de medföljande destruerande bultarna, finns det sätt att få loss även dessa när jag vill flytta?
Tacksam för svar
/Daniel