AAAAAA Försäkringar !!!!!!

cyclone

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2003
Hoj
Cyclone
SUSAB... har höjt sinna premier "LITE" från som jag hade förra året 4700:- till nu 28958:-!!!!!!!!! :huvet :kocko :död ...

Har någon något bra tips på bolag ??? :Bugar

IF verkar halvvettiga. Men du kommer nog inte ner på förra årets pris.

cyclone skrev:
SUSAB... har höjt sinna premier "LITE" från som jag hade förra året 4700:- till nu 28958:-!!!!!!!!! :huvet :kocko :död ...

länsförsäkringar funkar för mig men man är ju tjej och kör gammal hoj :)

Crille skrev:
Ibland kan det ha sina fördelar att ha :tuttar :tuttar om man kollar på premierna på försäkringar....

så det är bara när det gäller försäkringar som killar blir diskriminerade? krogen, köer överallt har de "företräde", jobb osv ... mmm.... jag undrar när det ska bli nån jämställdhet här i landet... för att inte tala om att det ses som gentlemannamässigt att killen betalar, jamen tjenare .. usch ... :huvet

Edit: Ganska trött OCH full när jag skrev detta, man har kanske inte helt rätt men ibland undrar man... sånt är väl livet helt enkelt :fyllisar

Last edited:
Det kallas för positiv särbehandling. Jag har aldrig hört någon skrika efter rättvisa och solidaritet i dom sammanhangen, näe, då är det 'kul' att nån har fördel.

håkan skrev:
så det är bara när det gäller försäkringar som killar blir diskriminerade? krogen, köer överallt har de "företräde", jobb osv ... mmm.... jag undrar när det ska bli nån jämställdhet här i landet... för att inte tala om att det ses som gentlemannamässigt att killen betalar, jamen tjenare .. usch ... :huvet

cyclone skrev:

SUSAB=Tennant=Sämsta J--LA F-bolag på hela jordklotet!!!! Skulle inte ens rekomendera min värsta ovänn d bolaget!!!!!

//Simon

Funatic skrev:
Aha, nu vet jag varför "Håkan" numer heter "Annika" :rofl :rofl

Fan så vare han/hon hette.......

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT