A-torp (skånemaffian, inte bara en i mängden)

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Min historia finns snart att beskåda på min hemsida, men det är inget jag är stolt över.

Istället vill jag tacka skånemaffian för en lysande och jäkligt rolig helg. Utan er hade jag lagt ner rejsingen direkt! Vi har den stökigaste depåhörnan(men vi städar alltid), vi har (oscars) största Rusta tält vilket i sig nästan garanterar poängplats vilket vi visade denna helg. Vi har sveriges grymmaste brud på en Rosa hoj, Ullis rokkar inte bara allmänt utan gör a-förare nervösa med höga kurvhastigheter. Vi har John, Mats, Brink, Oscar och undertecknad mfl. som gör sitt främsta för att det i bästa fall talas grötig "danska" när de intervjuar de som hamnar på pallen. Vi har supermeckar och hjälpredor som donar och fixar.

Störst grattis till Oscar, och Miss Brink som körde fett i sitt första rejs, John som körde skitbra även om han inte tycker det, dessutom wheelade han i värsta rossi-stylen på rakan. Vi andra är gamla i gamet, och borde garanterat ta poäng. Men fan vad fort det går, inte minst i Rookieklasserna... Sinnessjuka tider presterade av de främsta, ni vet vem ni är.. :Bugar

Någon som däremot inte rokkar fett är Anderstorp Racing club. Denna helg var egentligen en katastrof. 500kr kunde det kanske ha varit värt, men att ta mest betalt och sedan ha den sämsta organisationen jag skådat i min (korta)karriär rimmar illa. Tidtagning som inte funkar ALLS, målflagg - "lite när man känner för det", Blåflagg - "vilken färg är nu blå?", Airfence - "de är inte värda transporten hit". Behöver jag ens nämna mina klagomål på toa/dusch??

TACK FÖR ATT NI VISADE HUR LITE MAN KAN FÅ FÖR 3300kr!

/Joakim - "konstruktiv kritik, vad är det?"

Nästa gång tar du dom Pålle!! :tuttar

Nu får ni allt akta er för nu kommer SkåneMaffian!! :tungan

Håller med, fan vad dåligt det var med tidtagning o liknande....
Man kan bara hoppas på att det blir bättre,

Oscar som avatar hos Skånemaffian då .. för roligt :D

A just ja, tror jag skulle banna Oscar för att han drog ifrån mig på rakorna... det var det jag grubblade på när han hela tiden drog ifrån på rakorna.. <leta bann-knapp>

Swedie skrev:
Oscar som avatar hos Skånemaffian då .. för roligt :D

A just ja, tror jag skulle banna Oscar för att han drog ifrån mig på rakorna... det var det jag grubblade på när han hela tiden drog ifrån på rakorna.. <leta bann-knapp>

Jag blev imponerad av många den gångna helgen, även dig och Lind. Men faktum är att Oscar tourade runt förra året och visade inga som hellst tecken på att kunna köra 1,41.5 på A-torp... Vi blev minst sagt överraskade!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien