Detta kom på Duccelistan nyss..
Ducati 900 SS , SuperSport, Röd 1994 årsmodell
Reg nummer: HUO 137 , Chassinummer
M906SC2015479
Stals inatt i Norrtälje.
Detta har förmodligen hänt snabbt då ingen i bostadhusen har sett eller hört något.
Kännetecknen är att den är Röd (självklart) i fint skick, med silver/gråa fälgar , silver/grå ram.
Svindyra Dubbla Kolfiberdämpare.....Men framför allt att den har den två defekter:
1. Den hydraliska kopplingen läcker, dvs den läcker lite hydralolja där hydralkolven sitter monterad i motorn.
Hydralkolv och packningar har jag köpt och skulle ägna helgen till att byta dem......
2 Kåpglaset är spräckt i nedre högerkanten.
I övrigt är den i kanonfint skick.
Snälla var uppmärksam på om någon kommer in och försöker köpa en hydralkolv/packningar och/eller ett nytt kåpglas.
Eller kanske till och med försöker sälja hojen eller delar av den.
Upplysningar om motorcykeln kan lämnas till Polisen i Norrtälje: 0176-76 00 00
Eller till mig på följande telefonnummer:
08-587 915 72 jobb
070-2425637 mobil
Mvh
Robert Lindgren
/B
Ducati 900 SS , SuperSport, Röd 1994 årsmodell
Reg nummer: HUO 137 , Chassinummer

Stals inatt i Norrtälje.
Detta har förmodligen hänt snabbt då ingen i bostadhusen har sett eller hört något.
Kännetecknen är att den är Röd (självklart) i fint skick, med silver/gråa fälgar , silver/grå ram.
Svindyra Dubbla Kolfiberdämpare.....Men framför allt att den har den två defekter:
1. Den hydraliska kopplingen läcker, dvs den läcker lite hydralolja där hydralkolven sitter monterad i motorn.
Hydralkolv och packningar har jag köpt och skulle ägna helgen till att byta dem......
2 Kåpglaset är spräckt i nedre högerkanten.
I övrigt är den i kanonfint skick.
Snälla var uppmärksam på om någon kommer in och försöker köpa en hydralkolv/packningar och/eller ett nytt kåpglas.
Eller kanske till och med försöker sälja hojen eller delar av den.
Upplysningar om motorcykeln kan lämnas till Polisen i Norrtälje: 0176-76 00 00
Eller till mig på följande telefonnummer:
08-587 915 72 jobb
070-2425637 mobil
Mvh
Robert Lindgren
/B