850 styrenhet abs

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Nån som kan förklara varför min abs-styrenhet är i plast och alla hundratals som finns på skrotarna är i metall? Ska den ligga i ett metallhölje? 1996a

Last edited:
Den har väl aldrig vart i metall???

Du menar den svarta styrenheten som sitter skruvad på själva hydralenheten?

här har du en stackars sate som jobbar på Volvo, som reservdelssäljare.
Styrenheten till ABS sitter väl ihopmonterad på ABS aggregatet? jag har då aldrig sett denne i något annat matriel än plast, däremot så är motorstyrenheten i aluminiumhus
Det är inget ovanligt att den pajjar, beställer ca 2-3st/månaden och alltid begagnat då priset för en ny sällan känns lockande. på undersidan av styrenheten står det en hel del intressanta siffror och text, uppge den när du kontaktat din lokale bilskrot

Last edited:
volvo kollade sprängskisser åt mej
92-95 hade visst metall, 96an plast.. och dessa är ovanliga på skrotarna
nyteknik; mjo men palla regga sig på ett volvoforum

Den har väl aldrig vart i metall???

Du menar den svarta styrenheten som sitter skruvad på själva hydralenheten?

aa menar den

här har du en stackars sate som jobbar på Volvo, som reservdelssäljare.
Styrenheten till ABS sitter väl ihopmonterad på ABS aggregatet? jag har då aldrig sett denne i något annat matriel än plast, däremot så är motorstyrenheten i aluminiumhus
Det är inget ovanligt att den pajjar, beställer ca 2-3st/månaden och alltid begagnat då priset för en ny sällan känns lockande. på undersidan av styrenheten står det en hel del intressanta siffror och text, uppge den när du kontaktat din lokale bilskrot

mmm beställt en beg rackare. 2000 spänn men vad ska man göra

Last edited:
volvo kollade sprängskisser åt mej
92-95 hade visst metall, 96an plast.. och dessa är ovanliga på skrotarna
nyteknik; mjo men palla regga sig på ett volvoforum

aa menar den

mmm beställt en beg rackare. 2000 spänn men vad ska man göra

Man kan laga den gamla. Jag plockade ur boxen och öppnade upp den, lämnade in den till en snubbe som lödde om alla lödningar... Funkade perfekt och kostade mig 50 spänn :)

Back