7 kuggars China drev

EasyRider

vilse på livets ocean.......
Gick med
17 Apr 2005
Hoj
En stor och en liten
Vem säljer dessa? De skall vara till en 911 Rep men det funkar nog med det mesta bara det är China- gänga.

Passar på att använda min favosmile också utan orsak.

:arsele

Mvh

Jösse skrev:
Passar inte Polinidrev ? , typiskt..

Kanske Bizeta ?

Nope Polinidrev passar inte. Bizeta vet jag ej..........., kanske värt att undersöka. Jag skall byta till europastandard så småningom då jag börjar bli lite less på att leta specialgrejor över hela jordklotet, men just nu går det inte. Förgasaren har jag iaf. bytt så jag kan bestycka med vanliga Dellorto munstycken.

EasyRider skrev:
Vem säljer dessa? De skall vara till en 911 Rep men det funkar nog med det mesta bara det är China- gänga.

Passar på att använda min favosmile också utan orsak.

:arsele

Mvh

Dealy.se :tummenupp

Duval skrev:

Tjenare!

Jag tror tyvärr inte att de har 7 kuggars. Det verkar bara vara 6 och 8 men jag har ställt frågan till dem iaf.

Vi har väl träffats? :) R6:an verkar bekant........ Visst var du ute och tittade på spektaklet på Lockarp igår och även i Lördags (mest Racehouse)?

EasyRider skrev:
Tjenare!

Jag tror tyvärr inte att de har 7 kuggars. Det verkar bara vara 6 och 8 men jag har ställt frågan till dem iaf.

Vi har väl träffats? :) R6:an verkar bekant........ Visst var du ute och tittade på spektaklet på Lockarp igår och även i Lördags (mest Racehouse)?

Tjenare!
Dealy har,men om den passar :confused:
vobblaracing.has.it (har 7K med kort gänga)

Tack för hjälpen! :fyllisar

Jag har nu ändå beslutat mig för att köra drevet tills det blir runt. :lol Sedan är det ändå dags för Racehouse och där är det väl 6/70 som gäller har jag förstått och ett 6 drev har jag som är helt oanvänt. :tummenupp

När det är slut så blir det troligen BZM prylar för mig, kopplingshus med självkylande kopplingstrumma. Då slipper man leta land och rike runt för att få tag på prylar. :tummenupp

Skall man köra mycket så får man allt anpassa sig till rådande standard.

Duval skrev:
Tjenare!
Dealy har,men om den passar :confused:
vobblaracing.has.it (har 7K med kort gänga)

Yes!!! Nu har jag fått mitt drev! :) Jag köpte ett från Vobbla i alla fall. Det var ett Zocchi så det är fina prylar också! :tummenupp

Det har artikelnr. ZOC.200.0014. Efter jag fått reda på att "Kinagängan" är M8x1,0 (tack Filip) så slog jag till.

Vobbla är ett kanonföretag som rekommenderas varmt. :tummenupp
Så nu blir det åka av ikväll! :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey