Zilversurfer
Så, in i träsket igen
Skall ut och testa (Leka) hojjen lite mer efter reperation, någon som skall ut Lördag eller Söndag? Det blir säkert ingen långtur då jag är en riktig fryskylling.
Mvh//ZS
Mvh//ZS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zilversurfer skrev:Skall ut och testa (Leka) hojjen lite mer efter reperation, någon som skall ut Lördag eller Söndag? Det blir säkert ingen långtur då jag är en riktig fryskylling.
Mvh//ZS
TheDude skrev:Är det fint väder så skicka ett PM eller SMS om vilken tid du hade tänkt
Mitt mob.nr. står på den privata delen!
Kör försiktigt nu, det är apdåligt fäste och vi har redan en bunke vurpsmurfar i år.Zilversurfer skrev:Drar ut imorgon vid 12.00 tiden, om vädret är som idag. Hinner inte idag, skall ut och shoppa på stan med frugan.
Mvh//ZS
GSXR1100R skrev:Kör försiktigt nu, det är apdåligt fäste och vi har redan en bunke vurpsmurfar i år.
Robz skrev:Jag är på S-Torget 12.00 - gazzar till MC-huset 12.15, sen lite bus med kalla däck![]()
Häng på för F-n!
Jag är som tur är förkyld, annars hade du lurat in mig i fördärvetRobz skrev:Jag är på S-Torget 12.00 - gazzar till MC-huset 12.15, sen lite bus med kalla däck![]()
Häng på för F-n!
Du skojar väl, eller hur?!TheDude skrev:Är det någon som kan ge en bra beskrivning till Stortorget?
Robz skrev:...om det rinner ut gult klet från höger gaffelben, har man för mycket olja i gaffeln då eller?...dessutom verkar packboxen runt utgående axel oxå läcka - tur man har garanti kvar
![]()
Annars underbar runda, med race mot en 993 eller 996 eller... (modern 911 Turbo med vinge), från 90 till 230, han kommer nog byta bilen mot en TL nu- men Puddy hälsar ju inte när man vinkar
![]()
metallgutten skrev:Du skojar väl, eller hur?!![]()
TheDude skrev:Det sorgliga är att jag är fullt allvarlig, hehe![]()
CorbenDallas skrev:Det är inte så lite sorgligt. Jag trodde ju att fordonsägare faktiskt kom ut o såg lite av världen...![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |