+5°C eller mer & Sol, köra 6/3 eller 7/3

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Skall ut och testa (Leka) hojjen lite mer efter reperation, någon som skall ut Lördag eller Söndag? Det blir säkert ingen långtur då jag är en riktig fryskylling.

Mvh//ZS

Zilversurfer skrev:
Skall ut och testa (Leka) hojjen lite mer efter reperation, någon som skall ut Lördag eller Söndag? Det blir säkert ingen långtur då jag är en riktig fryskylling.

Mvh//ZS

Är det fint väder så skicka ett PM eller SMS om vilken tid du hade tänkt :tummenupp

Mitt mob.nr. står på den privata delen!

TheDude skrev:
Är det fint väder så skicka ett PM eller SMS om vilken tid du hade tänkt :tummenupp

Mitt mob.nr. står på den privata delen!

Drar ut imorgon vid 12.00 tiden, om vädret är som idag. Hinner inte idag, skall ut och shoppa på stan med frugan.

Mvh//ZS

Zilversurfer skrev:
Drar ut imorgon vid 12.00 tiden, om vädret är som idag. Hinner inte idag, skall ut och shoppa på stan med frugan.

Mvh//ZS
Kör försiktigt nu, det är apdåligt fäste och vi har redan en bunke vurpsmurfar i år.

GSXR1100R skrev:
Kör försiktigt nu, det är apdåligt fäste och vi har redan en bunke vurpsmurfar i år.

Jag har redan den erfarenheten av kallt väglag:-), skall bara leka lite bakhjul -och känna så att hojjen håller ihop. Litar inte riktigt på mina egna mek. talanger.
Men tack för omtanken :kiss

Jag är på S-Torget 12.00 - gazzar till MC-huset 12.15, sen lite bus med kalla däck :banana
Häng på för F-n!

Robz skrev:
Jag är på S-Torget 12.00 - gazzar till MC-huset 12.15, sen lite bus med kalla däck :banana
Häng på för F-n!
Jag är som tur är förkyld, annars hade du lurat in mig i fördärvet :tungan

Är det någon som kan ge en bra beskrivning till Stortorget? (antar att ni menar i Malmö) Eller kanske rent av visa vägen dit :D Jag bor i Veberöd, så jag kör förbi både det ena och det andra på vägen in :)

Nej ush vilket väder. Fyfan, det är SKITKALLT, och så är det jättemulet och äckligt, och folk kör bil som dårar. Nej, det är tur att man har en vurpad hoj... :huvet :fatta! :mad: :näsblod

...om det rinner ut gult klet från höger gaffelben, har man för mycket olja i gaffeln då eller? :mad: ...dessutom verkar packboxen runt utgående axel oxå läcka - tur man har garanti kvar :gnissla
Annars underbar runda, med race mot en 993 eller 996 eller... (modern 911 Turbo med vinge), från 90 till 230, han kommer nog byta bilen mot en TL nu :D - men Puddy hälsar ju inte när man vinkar :7peta

Robz skrev:
...om det rinner ut gult klet från höger gaffelben, har man för mycket olja i gaffeln då eller? :mad: ...dessutom verkar packboxen runt utgående axel oxå läcka - tur man har garanti kvar :gnissla
Annars underbar runda, med race mot en 993 eller 996 eller... (modern 911 Turbo med vinge), från 90 till 230, han kommer nog byta bilen mot en TL nu :D - men Puddy hälsar ju inte när man vinkar :7peta

Hände detta utanför Staffanstorp? (det där med bilen)

Tjena allesammans. har varit ute sen kl 11 snåret. Såg robz lite för sent så jag han inte hälsa. klart jag hälsat om jag såg dig i tid. han fatta efter att du passerade. hehe. så :7peta på dig själv.

Var ute och körde mot en evo 6 idag och vi tog foto och film. hehe. skitkul. lite landsvägar med givetvis respekt för väglaget.

Kanske körning imorgon men man är nog så bakis så . ´nja :huvet

CorbenDallas skrev:
Det är inte så lite sorgligt. Jag trodde ju att fordonsägare faktiskt kom ut o såg lite av världen... :eek:

Jag bor i Veberöd...det säger väl allt :tungan Det roliga är att jag har varit på Stortorget i Malmö flera ggr efter att ha åkt tåg eller buss dit, men jag hittar inte dit på egen hand så att säga :D

Undrar om ni inte är lite störda... Jag tvättade bilen idag - det var ju soligt och varmt. Medan jag tvättade bilens solsida frös vattnet på skuggsidan till. Det tog ett ögonblick innan jag fattade att jag tvättade is :D

Hursom, det kan vara isigt på skuggiga partier så take care.

Ska vi säga Stortorget kl:12.00 Söndag, om det är fint och sol? Självklart lite bus....
Hoppas på att se en del dyka upp.

Mvh//ZS

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP