400an faller i bitar.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Hahahaha :lol

Nu var det dags för vänster kåpsida :D
Körde på motorvägen idag och sen kände jag smällen mot benet..... Ojsan, vänster kåpsida har visst lossnat :va

Jag hade ett originalfäste längst upp på kåpan så den vek sig, men lossnade inte. Kåpan skrapade mot asfalten och jag stanna in till kanten, fick skruva av skruven med fingrarna :mad: Arg hann man bli för den satt åt.....

Sen lämnade jag kåpan över en stolpe genom hålet till motorkåpan och körde vidare.

Nån från Hbg som vill hämta den till mig? :D
Den ligger strax efter avfarten mot Göteborg/Ängelholm, kör över bron som kommer och sakta in, håll höger så ser ni den över en reflexstolpe. Den är svart och det står Maverick_750RR på den i guld :crash

Säg till om ni ska sno den så jag vet.

750RR

maverick_750rr skrev:
Hahahaha :lol

Nu var det dags för vänster kåpsida :D
Körde på motorvägen idag och sen kände jag smällen mot benet..... Ojsan, vänster kåpsida har visst lossnat :va

750RR

Hahaha :rofl

Tur att det inte var "mitt" fel nu då :D

hållundan skrev:
Åker förbi där imorgon, om jag tar hand om den får jag hela hojen då?

:rolleyes

Vill du ha den?

Strider: Min hoj är bäst :tummenupp
Men jag trillade ju i lördags(finns på film jag snart lägger upp) och då sprack väl nåt fäste och idag trillade den av.

Vill ni ha glassbilen? Jag har ägarpappren :brynad

Även jag är till salu :fakta

750RR

Så grabbar, vart ska vi mötas för att dela upp sakerna?

Jag har redan bokat biljett för mavve till ryssland, det var nån direktör som ville ha "fina svenska pojken"

maverick_750rr skrev:
Är du osäker eller vill du ha den?

Är den tillsalu månntro då?

Eller, är det vill du HA den??!

Jag gillar zxr400:n.... dom bilderna jag sett är den ju fin, men nu kanske den är kalaskras?

:hej

NoicE skrev:
Så grabbar, vart ska vi mötas för att dela upp sakerna?

Jag har redan bokat biljett för mavve till ryssland, det var nån direktör som ville ha "fina svenska pojken"
Utan jacka! Glöm inte det. Sen skulle jag gärna vilja ha glassbilen tills på onsdag. Den passar perfekt att glida till brostugan med.

Strider skrev:
Har unge herrn funderat på att byta till någon annan och bättre hoj?

Vad säger du!!?? MAvve byt inte hoj.. :) min goda behöver alla tips från din onda.. :) din hoj e kung.. lite trasig här o där men men dom onda brukar väl vara lite ärriga? :p

hmm att lägga omkull e väl ingen bra ide.. delar till en 400a verkar vara ett jväal gissen att få tag i.. men charmar man MB racing så fixar dom det snabbt o smidigt.. :rodnar

Annchua skrev:
Vad säger du!!?? MAvve byt inte hoj.. :) min goda behöver alla tips från din onda.. :) din hoj e kung.. lite trasig här o där men men dom onda brukar väl vara lite ärriga? :p

hmm att lägga omkull e väl ingen bra ide.. delar till en 400a verkar vara ett jväal gissen att få tag i.. men charmar man MB racing så fixar dom det snabbt o smidigt.. :rodnar

Kommer inte släppa den onde :cool:

Svårt att få tag på delar?????? :confused:
Jag har köpt upp hur mycket som helst och skall nog byta min kåpsida redan imorgon tror jag om jag vaknar i tid.
Delar finns ju överallt.

Vad saknar du så ska jag fixa till dig. Saknar du oljekylare? :rofl

Den är INTE kalaskrasch ;)
Den är fortfarande fin. Ska bli finare nästa år fast det har inte funnits EN ENDA BRUD som gillar att det finns rosa på hojen. Don Q har lurat mig, han sa att man får hur många som helst med en discokawa :(

750RR

Hmmm, okej den är väl inte kalaskrasch då?! Nä dom bilderna jag sett där den är blå är den fördjävla läcker alltså!!! Mycket trevlig hoj....

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back