3 bandagar värda att åka på, någon sugen?

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Tänkte kolla om de är någon som skall me på följande dagar på anderstorp.

2/6 kvällsåka anderstorp 17-20. vi är 6 personer tror jag från borås som skall ner. pris 500

12/6 heldag anderstorp med sydskane emse. vi är 3 boråsare och en utomsocknes som jag vet skall ner. pris 1300

28/6 heldag anderstorp med fiver.se. vi är vad jag vet än så länge 3 boråsare men blir säkert fler till denna dag. pris 1200

någon mer som är sugen.?

Just nu e hojen skrot så den 2:a blir ingenting :mad:

12 är jag i Tyskland å jobbar, så det blir ingenting :mad:

men den 28 ska maskinen vara klar å jag e på :)

Å du Humlan ,,, 29 hmmmm, får se hur man känner sig den dagen, kanske vurpat på lördan å skrotat den e ingen som vet.
Möjligtvis en drop-in om man har pengar å däck kvar, om det finns plats :tummenupp

Just nu e hojen skrot så den 2:a blir ingenting :mad:

12 är jag i Tyskland å jobbar, så det blir ingenting :mad:

men den 28 ska maskinen vara klar å jag e på :)

Å du Humlan ,,, 29 hmmmm, får se hur man känner sig den dagen, kanske vurpat på lördan å skrotat den e ingen som vet.
Möjligtvis en drop-in om man har pengar å däck kvar, om det finns plats :tummenupp

ja så som du måste ladda den 28onde för å kapa nästan 2 secunder så är väl riksen att du inte kan köra på lördag stor:gnissla :D

ja humlan jag vet att ni har den 29onde me. dock jobbar jag då och får nöja mig med en dag då jag har tagit på tok för mö ledigt redan. nästan alla bandagar ligger ju vardagar eller just den tredje söndagen varje månad jag kjobbar.

ja så som du måste ladda den 28onde för å kapa nästan 2 secunder så är väl riksen att du inte kan köra på lördag stor:gnissla :D

Jaja, e det bara bra väder så ska jag å mina gamla Bridgestone ta en 1.43 på torpet, så du får ju smygträna lite innan jag flåsar dig i naggen :D :D :D

nästa körning är den 12/6 med http://www.sydskanesemse.nu/
som de ser ut nu blir de öppen depå vad ja förstod!

Ingne som är sugen på att hänga på ner? 1300 kr för antagligen 9 timmars fri körning!!! perfekt både för nybörjare å erfarna då man får mycket körtid med lite folk på banan...

nu är de bara 28 juni kvar. vilka ska dit?
jag
robb
tholzen åker från forumet.
plus johan
jesper
martin
från borås...

ingen som vill hänga på?

*/ ?>
Back