ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
kunde inte hålla mig ifrån xr600 träsket. så skön hoj för dessa pengar.
köpte därför på mig 2 st idag. ska ta dom bästa bitarna från båda och sälja resten,, varför
jo den ena va vägreggad med nerplockad motor.
den ena enduroreggad med fräsch motor. ska även ta 17" fälgarna av den vita enduroreggade samt gaffel för den känns tokfräsch mot min gammla xr samt den svarta.
sitter öhlinare på den svarta och nåt jag inte sett förr.
en oljekylare virrad runt styrstolpen,, tillbehör el satt de på nyare?
antar de är tillbehör då de följde med en motor med hrc kit med 628 cc samt värre kam,, detta ska dock förmodligen säljas, ska behålla helsystemet samt en flatsideförgasare, denna har dock ingen accpump.. är de fortfarande bättre med flatside än orginal vaccum fast de inte finns pump?
lite annat smågodis som acerbis handskydd, fatbar mm
iaf om nån e sugen på motorn som är nerplockad samt motardsulor el andra tillbehör som kan va intressant så pm,a.
köpte därför på mig 2 st idag. ska ta dom bästa bitarna från båda och sälja resten,, varför
jo den ena va vägreggad med nerplockad motor.
den ena enduroreggad med fräsch motor. ska även ta 17" fälgarna av den vita enduroreggade samt gaffel för den känns tokfräsch mot min gammla xr samt den svarta.
sitter öhlinare på den svarta och nåt jag inte sett förr.
en oljekylare virrad runt styrstolpen,, tillbehör el satt de på nyare?
antar de är tillbehör då de följde med en motor med hrc kit med 628 cc samt värre kam,, detta ska dock förmodligen säljas, ska behålla helsystemet samt en flatsideförgasare, denna har dock ingen accpump.. är de fortfarande bättre med flatside än orginal vaccum fast de inte finns pump?
lite annat smågodis som acerbis handskydd, fatbar mm
iaf om nån e sugen på motorn som är nerplockad samt motardsulor el andra tillbehör som kan va intressant så pm,a.