Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vågar man verkligen
Skulle iof vara kul men det känns nervöst att köra inför publik.
tycker faktiskt att du ska anmäla dej om du kan vara med![]()
fast det kanske kostar massa också så det ställer till
typ 1200 i staravgift sen resa och soppa till hojen osv.. tja vad ska vi slå till med. 2000- 2500 för en helg kanske och då är det budget.
typ 1200 i staravgift sen resa och soppa till hojen osv.. tja vad ska vi slå till med. 2000- 2500 för en helg kanske och då är det budget.
Får jag köra 250/S3 på lördagen om jag även kör Open på söndagen?
Är den klassen friställd från Rookie?
Hur funkar det?
Ja, jag är körsugen.
Finns 2 ggr Lennartsson som oxå vill köra 250 dubbelt...hehe
2st anmälda... Kom igen nu prispallen är ju inte äns full...
Har någon ett leg. och hoj att låna ut...
Hmmmm tanken slog oxå om de är någon 250 åkare som har råkat anmäla sig i rookie klassen då inte 250 alternativet fanns att välja från början...?![]()
Jag är nog Anmäld snart...Ska bara se hur många hjul man får ihop... Sen får vi se om Lillen fortfarande är Rookie eller blivit tvångsuppklassad till A.
det får vi verkligen hoppas att han blir för rookie är ju överfullt nu, har kontaktat dom så min plats iofs blir ledig.. men det är ju ialf tydligen reserver
Så länge anmälningstiden ej är utgången måste dom ta med alla annars vore det ju helt sjukt. När den dagen kommer gör man tidschema för så många som e anmälda...
Arrangören har all rätt, och bör använda den, att begränsa antalet anmälningar de tar emot i klasser för icke-SM/RM. Tycker iaf jag. Det ger bättre möjlighet att göra ett tidsschema som håller. Vi har gjort så varje gång vi kört rookierejs hos oss om du inte märkt det
Tranås borde oxå gjort så för att slippa skicka hem en bunt B-förare som bara fick köra kval.
Tycker iaf jag![]()
Så länge anmälningstiden ej är utgången måste dom ta med alla annars vore det ju helt sjukt. När den dagen kommer gör man tidschema för så många som e anmälda...
´Vet en kille som kommer bli oxtokig på att ni får extra träning men ROCK ON - jag vill se 22man i 250![]()
Har nån en hoj jag kan låna ??
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden