Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan tillägga att jag inte kommer köra på bana, bara i skog och på småvägar.
Kan tillägga att jag inte kommer köra på bana, bara i skog och på småvägar.
Då funkar det lika bra att forsätta på Fiddyn..![]()
Nja vill gå över till cross![]()
Bättre me en enduro än cross... En cross är agresivare, mer på än en enduro...
Sen är det annat me en enduro att den kan man har försäkrad å om de händer någe så har man försäkring...
Precis, försäkring är viktigt.
Nu behöver man förstås inte köpa nåt 25 år gammalt ök, men nåt åt det här hållet kanske?
https://www.blocket.se/alvsborg/Kawasaki_KDX_200_Enduro_74420955.htm?ca=12&w=3&last=1
Finns väl inget försäkringsbolag som hade betalat ut ersättning om föraren varit 15, saknat körkort och brassat omkull ute i någon skog nånstans, så du kan gott skita i huruvida hojen är reggad eller ej.
Sent from my E5823 using Tapatalk
Utav de två du länkar till så hade jag nog valt Defenda. Hondan såg ganska sliten ut.
Jag vill inte vara någon moral polis och säga vad du ska göra. Men kör med förstånd och tänk dig för. Jag har också varit ung och lekt som du men tänkte alltid så inte skulle möta på andra människor och ryttare. Försök leta upp något gammalt grustag.
För några veckor sedan så smällde en 15-16 åring kille på crosshoj med en 4 åring flicka på cykel inte så långt ifrån där jag bor. Han har det inte så lätt nu.
Så ta det försiktigt
Finns väl inget försäkringsbolag som hade betalat ut ersättning om föraren varit 15, saknat körkort och brassat omkull ute i någon skog nånstans, så du kan gott skita i huruvida hojen är reggad eller ej.
Sent from my E5823 using Tapatalk
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna