25års present till tjejen.

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Nu är det som så att tjejen fyller 25 ganska snart ca 1mån. Jag har inte den blekaste vad jag ska köpa. När jag fyllde förra året fick jag ett fallskärmshopp och iår hade hon fixat en shoppingtur i sthlm med hotell och mat osv, dock hittade jag inget jag ville köpa men det är ju mitt eget fel.

Så kom gärna med tips och idéer om vad jag kan köpa/göra etc.

Köp den finaste muttarmaskin du kan hitta eller en olje och fuktfri kompressor. Bra grejer. Vet du inte vad hon blir glad över, köp något du vet du blir glad över.

:tuttar

Var på Hotell/Spa Dalecarlia för nån helg sedan. Föresenad födelsedagspresent till tjejen. http://www.dalecarlia.se/

Riktigt god mat och ett mysigt spa :tummenupp

Dock var det några barn (och lite större) som fick för sig att en pool i ett spa är samma sak som ett äventyrsbad. :mad: :mad:

Skärp dig! Alla tjejer älskar Hasseludden. Faan, t.o.m. jag älskar stället. Boka Ryokan, då är du untouchable ett år framåt. Och du får dricka japansk single malt. Win-win. :D

Oj oj oj, det här är precis den situation man inte vill hamna i där ena parten har hur mycket fantasi som helst när det gäller presenter och överraskningar medans man själv står där och får tilt i skallen så fort man försöker tänka ut något mer spännande än en blomkvast.

Värsta av allt är om tösen tjänar bra med stålar och inte har någon dyr hobby som en annan har, då är det som upplagt för katastrof när hon plöjer ner tusentals kronor på din namnsdagspresent och du knappt har pengar över för att bjuda henne på bio när hon fyller 30 eftersom du precis ropat hem en gammal Arboga svarv på Tradera för ett par årslöner...

För att komma tillrätta med problemet tycker jag att du ska dreja en vas eller snickra ett par smörknivar till henne och med ett leende utbrista att "inga pengar i världen kan visa hur mycket jag håller av dig" eller nåt annat dravvel. Hon surnar garanterat till men du har brutit cirkeln och nästa år kommer hennes presentbudget till dig ligga på en mer lagom nivå, "korv-med-bröd-nivån" i facktermer.

Lycka till!

Ryanair, en resa ifrån skavsta-Dusseldorf sen tåg till Aachen.

Kostand för två pers ca 1000kr T&R

Aachen är en så jävla fins stad en solig dag att äta gott och dricka en underbar pilsner brevid någon av dom enorma kyrkorna och torg.

Oj oj oj, det här är precis den situation man inte vill hamna i där ena parten har hur mycket fantasi som helst när det gäller presenter och överraskningar medans man själv står där och får tilt i skallen så fort man försöker tänka ut något mer spännande än en blomkvast.

Värsta av allt är om tösen tjänar bra med stålar och inte har någon dyr hobby som en annan har, då är det som upplagt för katastrof när hon plöjer ner tusentals kronor på din namnsdagspresent och du knappt har pengar över för att bjuda henne på bio när hon fyller 30 eftersom du precis ropat hem en gammal Arboga svarv på Tradera för ett par årslöner...

Samtidigt vet hon ju vem hon är tillsammans med och då kan man göra det bästa av situationen, om hon är en sann tjej som inte föväntar sig drömprinsen utan har lite verklighetsförankring kan man helt enkelt bara säga att "visst, du fyller år och du vet att jag har inte så bra fantasi vad gäller gåvor och så och du har gett mig så fina presenter med upplevelser och allt... jag står helt enkelt tomhänt med förslag så min present till dig är att du får hitta på något för oss båda och jag står betalningen"

För vem vet, det kanske är så att hon går igång på själva planerandet och allt och tycker det är toppen om hon får göra det även till sig själv. Viktigt dock är att se till så det inte blir något bara för henne utan för er tillsammans... typ som shoppingresan till Sthlm.

Var lite rolig.. ge henne ett rivjärn (inslaget i superdyrt papper) "jag kom inte på nåt bättre, men visst var det fint inslaget"

Sen är det bara överleva tills middagen, då smackar du fram nåt smycke+spaweekend..

Pengar är väl inget problem ! Det lät ju jävligt klyschigt, speciellt när jag är halvt arbetslös för tillfället. Vissa kanske tycker det är lite och andra mycket. Men jag kan ju lägga säg 10.000kr för något vi kan göra tillsammans.
Så det är inte så att jag bara tänkt ge henne en alladin ask och en ros. Men jag har inte hur stor plånbok som helst heller..

En liten resa över en dag eller två ja det skulle vara roligt och uppskattat.
Birka weekend, med delux hytt och spa osv, ja kanske det.
Spa weekend på någon herrgård, nja där skulle man känna sig så låst.
Hört talas om någon fiskbåt i göteborg där man äter buffé med kräftor, räkor, hummer, krabbor osv, men det kanske ska göras på sommaren när vädret är bra.

Jag tror nog hon skulle uppskatta att vi gjorde något ihop eller att hon fick göra något istället för en present. Hon har sagt att hon vill ha en system kamera, men så mycket fotar hon/vi inte så jag anser att det är värt det.

Vi har ju varit tillsammans i 7 eller 8 år nu i september. 7 eller 8 vilken kolla man har :va

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back