Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I solen är det nog betydligt varmare än 21 grader... flera tusen grader är nog närmare sanningenambulans skrev:i en strålande sol.. nu vette fan om man inte ska ställa på o ta en repa![]()
ambulans skrev:ställde på i dag.. kunde inte hålla mig längre, det blev 3 timmar i strålande solsken.
lite grus på vägarna, men annars torrt...
fan.. nu har säsongen börjat![]()
28 grader? Dra på trissor, inte visste jag att Norrköping låg nere i Thailand..Buskis skrev:här i norrköping så har jag suttit på alltan o käkat lunch ute vi hadde 28grader mitt på dan skiiiitskönt.....
ambulans skrev:ställde på i dag.. kunde inte hålla mig längre, det blev 3 timmar i strålande solsken.
lite grus på vägarna, men annars torrt...
fan.. nu har säsongen börjat![]()
Rigge skrev:Det var 5 st hojligister som var vänliga nog att hälsa på mig när jag stressmeckade som bäst i garaget idag![]()
ambulans skrev:synd att man inte visste att du va där...hade ju kunnat svängt förbi![]()
Tom Byron skrev:Hälsa inte på förbövelen, "någon" såg aggresiv ut när vi påpekade att vi skulle "åka vidare" med en rörtång i högsta hugg kan han demolera din tank![]()
I värsta fall kan du få en zxr i huvudet........ hehehehe
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT