2011 BSB Brants Hatch

TACK! :Bugar Lyckades installera det i Firefox på Exton Mandriva 2009.1 linux. WOOW. Nu varv 11 av 30 :banana

kollar på race 1 nu, jävlar det är krig! Det är såhär sbk raicing ska se ut!
Race2 nerladdat å väntar..

shoeburg du behöver racingunderground så du kan tanka ner racen där.

Har Du lust att strema så kör troligen brittiska eurosport en del repriser i veckan :tummenupp

Lust att streama har jag väl inte, jag vill ju att allt ska gå på Viasat Motor.:D Men det suger om man ska vänta till klockan 11 för att se ett rejs på Eurosport och så visar dom tennis eller nåt istället. Därför hade det varit schysst att ladda ner race, men om det kostar pengar så får det vara :)

Behöver en invite så man kan bli medlem, och invites kan bara medlemmar dela ut.
Vet inte om man får invites automatiskt när man blir medlem eller om man måste förtjäna dom genom att vara duktig att seeda eller hur funkar det?
Är nybörjare på ru så jag har inte så bra koll, men det funkar bra iaf:)

Ingen vänlig själ som har en invite liggande? Skulle vara väldigt tacksam! Vårat Canal-Digital går ut snart, och därmed Eurosport, så det hade verkligen varit en stor tjänst!

Ingen vänlig själ som har en invite liggande? Skulle vara väldigt tacksam! Vårat Canal-Digital går ut snart, och därmed Eurosport, så det hade verkligen varit en stor tjänst!

Jag hade gett ut... om jag hade haft några över. Men kolla denna tråden, finns riktigt snällt folk som ger ut då och då :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=199968&page=12

Men ang. racet. Fan vilken krasch fest! Highsiders högt och lågt, är det banan eller förarnas fel? Hört talas om att banan är skräp och efter dödsfallet i WSS för några år sen så valde ju WSBK att sluta använda banan.

Start/mål sträckan ser väldigt ostabil ut...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8