2 R1-or stulna inatt (mot tisdag) i Rissne, Sthlm

Blomberger

Säker vinterförvaring sthlm uthyres.
Gick med
17 May 2006
Hoj
zx10r -05
Natten mot tisdagen stal de min och min polares R1-or i ett garage på Rissneleden 134-142.
Min är en blå-vit 99a med regnr HLN285, och polarns en grå 04a med regnr UXU445.
Ur gärningsmännens synvinkel är nu helt fel personer efter dem, endast ett återlämnande räddar dessa.
10000 kr till den som kommer med sådan upplysning så att hojarna återfinns. Maila på grillspade@gmail ang det.

Djävulen är dem i hälarna

Natten mot tisdagen stal de min och min polares R1-or i ett garage på Rissneleden 134-142.
Min är en blå-vit 99a med regnr HLN285, och polarns en grå 04a med regnr UXU445.
Ur gärningsmännens synvinkel är nu helt fel personer efter dem, endast ett återlämnande räddar dessa.
10000 kr till den som kommer med sådan upplysning så att hojarna återfinns. Maila på grillspade@gmail ang det.

Det är din rätt att ta dem:mad: Leta upp dem, ta tillbaks hojarna, med bonus då och lämna dem sedan på nordpolen eller nåt
:D

Jaa vad säger man?

Riktigt tråkigt killen.. Hoppas du hittar din och din väns hoj, och att fittorna som snodde dom blir gang bangade på ett bögseminarium för häst hängda män:arsele

Lider med dig!

Hoppas ni får tillbaka era hojar snart och de skyldiga åker fast och får det de förtjänar....

Fängelse och böter och INGET annat!!!

MVH

Fan va tråkigt... hoppas det löser sig.

Blev med min YZ125:a när jag gick i 9:an. Hade sommarjobbat för att kunna köpa mig en cross. Så jag köpte mig en på hösten. Lagom till nästa vår blev den stulen. Hade gett 5000:- för den, inte så mycket pengar men det var det då. När man gick i 9:an.

Fan vad arg jag var.

Eftersom man behöver pac-bricka för in och utpassage i detta garage, går det nog lista ut vem som hjälpt dessa stackare.
Finns bara företag i huset så den nattliga aktiviteten är inte frekvent, och de med tillträde är inte särskillt många.
Snart lägger jag vantarna på den loggen..

Eftersom man behöver pac-bricka för in och utpassage i detta garage, går det nog lista ut vem som hjälpt dessa stackare.
Finns bara företag i huset så den nattliga aktiviteten är inte frekvent, och de med tillträde är inte särskillt många.

:cdevil

Kan bli riktigt intressant.
Uppdatera oss gärna

Ja, blir det något :smasha så vill vi gärna höra det.. :yoparty

fan va bull., fattar inte att d e så många mc stölder... tar de dom på ryggen eller.:?? hade ni stöldförsäkring?? hoppas ni hittar era hojar.!!!

Hur jävla pantad får man vara att man gör så när man förmodligen vet att det syns vem som knatat in där på natten,om nu inte kortet blev "stulet".

Hoppas det löser sig för er...

Hur jävla pantad får man vara att man gör så när man förmodligen vet att det syns vem som knatat in där på natten,om nu inte kortet blev "stulet".
Hoppas det löser sig för er...
Skulle inte tro att loggen hjälper så mkt.
Hos oss brukar puckona stå och vänta tills någon "observant" lämnar garaget och som drar iväg¨så fort han kommit ut, utan att vänta på att porten ska gå ned.
Har man väl kommit in brukar det finnas en nödöppning av porten på insidan! Ett snöre man rycker i, sen går det att öppna porten manuellt, en säkerhetsgreja..
Genialiskt ! Varför då behöva använda kortet (+kod) för att komma ut??
Blev av med bilen (och verktyg för 50papp) och ville se loggen? "Nä, den har vi inte kopplat in..." :arsele

Lider med er...
Förespråkar inte våld... men vet inte vad jag själv hade gjort om någon snott min hoj...

hoppas ni får tag i dom

m.v.h
Mike

Blir så j*vla förbannad på sånt här skit. När du får tag på dom så se till att "cutta dom fett", så som dom skulle sagt om du hade rört deras grejer.

Rissne

Lider med er! :mad:

Hur pass "inlåsta" var hojjarna? var det larmat osv eller var dom lätttillgängliga? Om dom var någorlunda lättåtåtkomliga kan det ju varit några i området som fått syn på dom och bestämt sig för att lägga beslag på dom? Kan ju vara lite vadsomhelst, hörde om en 14-årig grabb som hade försökt baxa iväg nåns H-D, i sumpan! Ut med bössan och jaga rätt på dom! Fan att folk inte ska få ha sina hojjar ifred :huvet

Vi är ett bevakningsföretag som huserar i fastigheten/garaget och det är en konternuerlig ström av vaktskallar mest hela tiden. Dock mellan 01.00-02.00 ca är exakt alla upptagna av vissa orsaker.
Anser att man är naiv om man inte tycker att det "luktar illa"..
Säger absolut inte att det är en kollega som har ett finger med, men det mesta pekar ditåt.
Hoppas innerligt att jag har fel.

Vi är ett bevakningsföretag som huserar i fastigheten/garaget och det är en konternuerlig ström av vaktskallar mest hela tiden. Dock mellan 01.00-02.00 ca är exakt alla upptagna av vissa orsaker.
Anser att man är naiv om man inte tycker att det "luktar illa"..
Säger absolut inte att det är en kollega som har ett finger med, men det mesta pekar ditåt.
Hoppas innerligt att jag har fel.

Som vanligt håller jag koll i mitt område. Ser man en mc på släp eller liknande tittar man extra nog.

Det kan inte vara många i Sverige som "seriöst" ägnar sig åt att frakta ut/sälja dessa hojar.. just DE personerna borde man klämma åt..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT