2 nybörjar frågor

calleballe

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2004
Hoj
letar
tjena jag har efter ett bra tags längtande och efter fassan har berättat allt om sina hoj historier bestämt mig för att ta hoj kort :) men som alltid har man ju lite frågor som kommer upp i huvet.

1. vet ni något bra ställe där man kan ta hoj kortet eller om där är någon här inne som kan visa lite grunder jag menar inte övningsköra utan visa lite hur vissa grejor fungerar osv.

2.jag kommer ju villja köpa en hoj oxå som det är tänkt idag så har jag ieråd m såycket menjag börjar tycka att de äldre sporthojarna börjar se riktigt feta ut (så en tjej igår med sin kille?? som stod vid korsningen vid centralen på väg in på stortorget hon hade en riktigt cool hoj kan det vara en från detta stället??)mwn tillbaks till frågan vad finns det för hojar som är lite fräcka och har tillräckligt med pulver ibörjan. pris igentligen max 20000 men kan sträcka mig till 30000 om jag måste.

3.hur lång tid kan det ta att ta ett körkort har ej kört hoj innan men lite moppe har man kört :banana

4. har sett en kille på en r1 nu i 4 dagr i rad inne i malmö tror den är lila och lite gul och ja den ser riktigt cool ut :tummenupp (sett den 2 ggr utan för komvux oxå en härifrån :confused: )

men jag hoppas jag kan få lite svar härifrån och kanske lite nya polare som man kan glida runt med senare? :yoparty ?

ha de gytt

1. på en körskola.
2.20 tusen ger inte mycket till supersporthoj, kanske nån äldre 600 typ cbr 600
3. några månader.
4. sånna här frågor brukar inte gillas, finns så många hojar i landet man kan inte fråga om vem som kan tänkas köra alla dessa, det skulle bli hundratals trådar om bara det.

Och du kolla stavningen lite, eller möjligen lägg ner dialektstavningen, man får intrycket att du inte menar allvar.

calleballe skrev:
4. har sett en kille på en r1 nu i 4 dagr i rad inne i malmö tror den är lila och lite gul och ja den ser riktigt cool ut :tummenupp (sett den 2 ggr utan för komvux oxå en härifrån :confused: )

Jag tror att den skapelsen du menar är Kays och den är inte snygg, bara gay.
En orgie i bad taste som alla kallar den.

Poacher skrev:
1. på en körskola.
2.20 tusen ger inte mycket till supersporthoj, kanske nån äldre 600 typ cbr 600
3. några månader.
4. sånna här frågor brukar inte gillas, finns så många hojar i landet man kan inte fråga om vem som kan tänkas köra alla dessa, det skulle bli hundratals trådar om bara det.

Och du kolla stavningen lite, eller möjligen lägg ner dialektstavningen, man får intrycket att du inte menar allvar.

ursäkta att jag inte kollade min stavning och jag kommer troligen inte göra det nu heller sen var det helt seriöst däremot verkar inte dina svar speciellt seriösa som du uttrycker det visst kanman svara kort men HALLÅ dom svaren hade min lillebror kunnat klura ut :fatta! . men om man får sånna hära svar när man frågar nått så är det kanske inte så kul att vara här med sorry!!! men har vi inte alla varit nya på detta med hoj eller?? nänä men ta bort denna tråden då verkar bara som den skapar en dålig stämning blande de mer SERIÖSA och ERFARNA hoj körarna URSÄKTA :kocko

Last edited:
calleballe skrev:
ursäkta att jag inte kollade min stavning och jag kommer troligen inte göra det nu heller sen var det helt seriöst däremot verkar inte dina svar speciellt seriösa som du uttrycker det visst kanman svara kort men HALLÅ dom svaren hade min lillebror kunnat klura ut :fatta! . men om man får sånna hära svar när man frågar nått så är det kanske inte så kul att vara här med sorry!!! men har vi inte alla varit nya på detta med hoj eller?? nänä men ta bort denna tråden då verkar bara som den skapar en dålig stämning blande de mer SERIÖSA och ERFARNA hoj körarna URSÄKTA :kocko

Seriöst namn du har,har alltid velat kalla mig för något som anknyter till en balle.

Men ärligt, tagga ner lite.

Världen kretsar inte runt dig men du får gärna vara med här ändå.

Vill du lära dig hur det funkar,läs och fråga här.

Det finns hur mycket som helst att läsa om allt som har med körkort att göra,SÖK fråga sen ,tack.

Hojar finns många i olika utsende och med olika pulver i,Min personlig favvo bland dom "äldre" är Fireblade.

Last edited:
Wuw...

Här går det hätt till.. hahahaha :fatta! :3freak

Men kan hålla med om att man inte får så mycket hoj för de pengarna. Jag kollade på hoj i den klassen innan och det som passade mig i smaken var att importera en Bandit, den nakna modellen. Men om det är nån sport hoj eller inte får du själv avgöra..

porec skrev:
Här går det hätt till.. hahahaha :fatta! :3freak

Men kan hålla med om att man inte får så mycket hoj för de pengarna. Jag kollade på hoj i den klassen innan och det som passade mig i smaken var att importera en Bandit, den nakna modellen. Men om det är nån sport hoj eller inte får du själv avgöra..
Vad är det för skitsnack? Det är ju precis det du får. Hur mycket hoj som helst för 20-30K...

Sen hurvida alla njewbies tycker det är frekct, coolt framför korvmojen eller bland polarna som fortfarande kör KS50 är en annan femma.

hållundan skrev:
Vad är det för skitsnack? Det är ju precis det du får. Hur mycket hoj som helst för 20-30K...

Sen hurvida alla njewbies tycker det är frekct, coolt framför korvmojen eller bland polarna som fortfarande kör KS50 är en annan femma.

Ketting ?

Calleballe: jag som har bad-taste-gay-orgiehojen. :yoparty
Bor vid komvux.
Det är Victor som känner sig osäker i sin sexualitet som trackar ner på lite sköna gaybling-färger.

Säg till när du har skaffat en båge så får vi ut o wheelie-posera.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...