2 nya filmer på Radicalriders.net

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Berätta vilka hastigheter ni får.
Ge lite feedback till "Regisörerna"

NEW!!! In Memory Of 2004. 040916. Edited by Von Vettet 29MB

NEW!!! Nico, Martin & Alex. 040916. Edited by Crazy Martin 18MB

Jag kan väl skriva nån rad då! :)
Alltid kul när de kommer nya filmer som man kan förgylla tillvaron med! :tummenupp

Fast jag vet inte vad jag tyckte om den väldigt trafikerade vägen som de lektes för fullt på......fast man är väl inte guds barn sjäv iof! :rolleyes:

Annars va de :yoparty

/Glenn

Mr K skrev:
....som vanligt .... 113 läsningar och EN kommentar!!!

nej då :) tokbra filmer! kameramannen på den ena filmen måste ju faktiskt hålla på med droger eller :dricka :) iaf, gillade båda filmerna! snyggt jobbat :tummenupp

Konstigt, sidan funkar inte för mig. Bara en vit skärm och den laddar inte :(

386kb/s

när kommer din stuntrulle då? och varför fick inte jag va me?

bajs-johan

som vanligt så blir peer guardian intresserat så fort jag försöker gå in på er sida, vad har ni gjort för att hamna i blocklisten ?

Connection Rejected: 80.80.20.46 - Ascio Technologies[COLT-DK-ASCIO]Anti Pirat Gruppe (09-17-2004 @ 14:09:43)

edit: jag stänger väl ner pg under tiden jag tankar.

Har inte hunnit kolla på filmerna än...Men tankade båda samtidigt med 60 kb/s
Har 1mbit comhem

petter skrev:
som vanligt så blir peer guardian intresserat så fort jag försöker gå in på er sida, vad har ni gjort för att hamna i blocklisten ?

Connection Rejected: 80.80.20.46 - Ascio Technologies[COLT-DK-ASCIO]Anti Pirat Gruppe (09-17-2004 @ 14:09:43)

edit: jag stänger väl ner pg under tiden jag tankar.
ingen aning .... det kan vara webhotellet kanske ...... www.b-one.net

Glenn_ skrev:
Jag kan väl skriva nån rad då! :)
Alltid kul när de kommer nya filmer som man kan förgylla tillvaron med! :tummenupp

Fast jag vet inte vad jag tyckte om den väldigt trafikerade vägen som de lektes för fullt på......fast man är väl inte guds barn sjäv iof! :rolleyes:

Annars va de :yoparty

/Glenn
alla som är där är för att titta på de som leker .... men ibland så står de lite väl långt ut i vägen .......

Back