wannagofast
Ny medlem
Kort fråga, får jag plats på en Husa 650sm????? 190cm.. (skiter i hur det ser ut, bara allt känns smidigt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte så lätt, hojen finns "en bit" bort..Wagge skrev:Enklast är väl att prova? Då lär du ju känna om det känns bekvämt eller inte.
Ska du ha en husa så måste du skita i hur det ser ut hehewannagofast skrev:Kort fråga, får jag plats på en Husa 650sm????? 190cm.. (skiter i hur det ser ut, bara allt känns smidigt)
wannagofast skrev:Kort fråga, får jag plats på en Husa 650sm????? 190cm.. (skiter i hur det ser ut, bara allt känns smidigt)
Tja.. Eller kanske hugga av en bit på benen!!??jra_racing skrev:Spelar väl fan ingen roll hur lång man är. Är 195cm och åker i E1 klassen så det funkar. Det är ju bara att bygga om om det inte funkar. Ex höja styret, flytta fram styret, byta krona, höja sadeln, sänka fotpinnarna, fixa ny bakram som är högre etc etc
Menar du rymligaste eller högsta?pontan666 skrev:Husan är väl en av dom största hojjarna att åka på oxå...så det är nog ingen risk att benen släpar efter...haha![]()
En FS650 är inte hög som ett hus (inte 03 & 04 iaf) då fjädringen är lite sänkt jämfört med en FE eller FC.philsson skrev:husa är höga som hus.
darth_igel skrev:Jag är 190cm och och väger 72kg och kör för tillfället en offroad 125a.
Kanske ser lite knasigt ut men jag tycker det är bekvämt.
Skulle bara haft en hårdare dyna men ska ändå byta upp mig snart.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |