Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
knip med benen å sväng å lägg ut röven å det håller du vill vrida hojen lite snyggt? de funkar på vanlig tramp cykel iafeisbaer skrev:Vad ska man ha för teknik för att lyckas o vända hojen på framhjulet. Egentligen är jag bara intresserad av att kunna svänga betydligt mindre än så men hur gör man?
hojen vrider inte på sig de första den gör när du börjar vidra å lägga om tyngdpunkten... så du får "planera" .. det är nog så Pilsner menar..eisbaer skrev:Pilsner, du menar att jag ska börja svänga redan innan jag tar upp den på framhjulet?
Jag glodde på en videosnutt precis och då svänger han efter halva stoppien typ..?
Backe skrev:Hmmm intressant det här...
Har börjat laborera med 180 graders "stoppisar" men klarar (än så länge) bara 90 grader.
De gångerna jag lyckats bäst så bromsar jag hårt (givetvis) och lutar mig åt vänster samtidigt som jag börjar svänga vänster.
Vet inte om det är rätt teknik med det duger iaf till en 90 graders stoppie.![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |