150 m stoppie

öh, jag har ju gjort en 140m stoppie! (400ft) Fast det var ett tag sedan... Jag lär inte göra om det närmaste tiden då jag vid tidpunkte jag gjorde denna stoppie tränade just rätt hårt med stunts i allmänhet.

Swedie skrev:
öh, jag har ju gjort en 140m stoppie! (400ft) Fast det var ett tag sedan... Jag lär inte göra om det närmaste tiden då jag vid tidpunkte jag gjorde denna stoppie tränade just rätt hårt med stunts i allmänhet.

Okej jag tänkte på den ända som var nära i wcx var Nikl@s...Har du nån film på din stoppie då?

Perra skrev:
Okej jag tänkte på den ända som var nära i wcx var Nikl@s...Har du nån film på din stoppie då?
såklart inte tyvärr! så jag kan ju vara en mytoman :D men närå! det är sant. Gjorde det på hojen jag har nu som racehoj, en 02 R1 alltså.

Har även satt 180s, det är det skönaste trixet på hojen hehe.. så divigt o rulla 40-50 meter för att sen vända om lite snyggt! Dock har jag inte heller gjort detta på ett tag o lär ha problem o göra det om jag skulle åka ut nu...

crm skrev:
i wheels of pain är de en 200m stoppie med motard :tummenupp

Hur vet du att den är 200 meter?? Kollade tiden mot krattans och han är uppe ett par sekunder längre. Filmerna funkar inte p.g.a servertrassel.

sök på Craig Jones så kanske du hittar filmer på världsmästaren :tummenupp

PD skrev:
sök på Craig Jones så kanske du hittar filmer på världsmästaren :tummenupp

Världsmästare och världsmästare han råkar ju inneha det officiella världsrekodet i stoppie mer är det ju inte. Killen är ju iofs lite små säker men det finns ju de som är värre än han.

acura skrev:
Världsmästare och världsmästare han råkar ju inneha det officiella världsrekodet i stoppie mer är det ju inte. Killen är ju iofs lite små säker men det finns ju de som är värre än han.

konstigt då att han är värdsmästare, och inte dom som är bättre, bara en tanke.

:rofl

Såvittjag vet hade craig jones världsrekordet ett tag men inte nu längre!!

ffinnns flera jänkare som rullat längre o dom är inte nådiga mot craig o hans fuskhoj!! dom menar allt onödigt bak på hojen är borttage o att dom hade 30kg xtravikt i frontkåpan!!
med den hojen rullade craig 266 meter!!

här är nuvarande rekordhållaren ryan cramer som har rekordet med 973 fot eller 294 meter!!

här finns b,l,a annat ryan när han rullar 320 meter lite andra gobitar osså!!
http://www.uponone.com/listvideos-stoppies-date-10-10.php

rätta mig gärna om jag har fel!! vet att craig jones skulle göra ett försök på 300 meter + med en nitromatad buell för ett tag sen!! vet dock inte hur det gick!! retar mig lite på vissa svenska mc tidningar som skriver om rekord utan att vara uppdaterade!!

Last edited:
acura skrev:
Killen är ju iofs lite små säker men det finns ju de som är värre än han.

Jo det finns alltid någon som är värre men han tillhör iaf toppskiktet av stunt åkare.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT