14åring kidnappad och utnyttjad i tre månader

Lite OT men min kompis säljer sin KTM 250 -04 för 40 tusen. Sök på "KTM superskick" lr nått

Ja undra vad man skulle göra om man såg en sån situation.
Skulle nog bli finkan för grovt/brutalt mord,tortyr. :mad:

Råkade själv ut för en pedo när jag var 8 år men det avr inget
sexuellt. han åkte runt o låtsade vara konstnär, när han skulle hjälpa en att
stå rätt så tallade han. hade jag sett han idag så skulle jag mörda han.

hahahahaha ni fattar ju inte era tröga pappskallar, killen som starta topicen har ju en köpes annons där =)

Rikardo skrev:
hahahahaha ni fattar ju inte era tröga pappskallar, killen som starta topicen har ju en köpes annons där =)

Jo, jag såg det men det var ändå mer än Lite OT. Skojar lite bara me re.

Vi får nog vänta lite med att dömma den okände mannen. Här i stan blev en flicka grovt våldtagen i en park precis brevid mig. Poliser va ute och letade gärningsman. Men till slut så ändra hon sig och det visade sig att hon bara ljög för att ha nåt att skylla på för honom kommit hem för sent.

HanneZ skrev:
Vi får nog vänta lite med att dömma den okände mannen. Här i stan blev en flicka grovt våldtagen i en park precis brevid mig. Poliser va ute och letade gärningsman. Men till slut så ändra hon sig och det visade sig att hon bara ljög för att ha nåt att skylla på för honom kommit hem för sent.

Tur inte nån hade ihjäl trettiofemåringen efter anna lindh mordet, som många "skulle göra"...

juha01 skrev:
Tur inte nån hade ihjäl trettiofemåringen efter anna lindh mordet, som många "skulle göra"...
Precis min mening. Inte konstigt att Sverige behöver skydda misstänkta när folk vill skjuta dem på plats efter en antagligen väldigt förvirrad liten flickas berättelse. Sen att den är berättat av aftonbladet höjer inte direkt trovärdigheten.

HanneZ skrev:

I Helenelund/Sollentuna/Sthlm var det en 12 åring som i höstas påstod att hon blivit våldtagen, de grep en kille och anhöll honom. Sedan sade hon att hon bara lurades så alla i området kunde andas ut, och killen de grep var ändå efterlyst.

Slutet gott, allting gott.

Det är helt förjävligt. ALLA vet att flickor måste vara MINST 15 år för att man ska få ha dem som sexslavar! :mad:

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph