13 års skillnad!!!

Delti

SSEMSE#10120
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
Ingen
Jag kan lugnt säga att det e inte bara åren :D som skiljer åt en Kawasaki GPZ 1000 RX –87 o en Yamaha YZF 1000 R Thunderace –00, det är mycket mer :skrämd , VÄLDIGT mycket mer. :skrämd :skrämd :skrämd

Jag hade kunnat skriva en hel :fakta om skillnader mellan dessa 2 hojar, men jag vet inte med vad jag ska börja… får nog ta o smälta detta ett tag o njuta resten av säsongen för att ev. sen börja skriva på :fakta som kanske kan komma som en julklapp…vem vet? :rolleyes:

Man kan bara säga att man varit rätt så funtad att man inte bytt tidigare, men det e alltid lätt att va efterklok… life goes on, o de på alla kringelikrokvägar som finns i Skåne med en YZF att köra på. YES!!! :D :D :D :D :D

Kör försiktigt, speciellt nu när bönderna börjar nyttja vägarna, det gör jag

See you on the roads. :squid

Re: Re: 13 års skillnad!!!

Delti skrev:
... Kör försiktigt, speciellt nu när bönderna börjar nyttja vägarna, det gör jag... :squid

Jisses vad jag blev omblåst av tokgazzare Delti med skjuts i revinge.... :skrämd :skrämd
Även fler:
micke.a skrev:
:skrämd :skrämd :skrämd När Lasse B & Delti
blåste om.
Då var minsann Loket som bortblåst :squid :whip :whip

...å ja' som trodde du var ansvarsfull igelkottevärnare :D :bow
(Delti ble' väl irriterad po Lasse som slängde "skräp" i Revinge-naturen å skulle då ifatt :crash)

Re: Re: 13 års skillnad!!!

Hehe, efter att ha legat långt bak i 15 mil så blev gazzsuget för stort och det gick inte längre att hålla igen så... typiskt är då att kutsskitet ska trilla av men turligt nog så landa den i diket. Tack för hjälpen med letandet! :tummenupp

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden