125cc-klubben, Stockholm

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Ja! Vilka har körkort, och vilka har inte? Vilka skiter i faktumet att de inte har körkort, och kör ändå? I slutet av April måste vi ha en officiell körning, eller vad säger ni? :)

Itacha75 skrev:
Ja! Vilka har körkort, och vilka har inte? Vilka skiter i faktumet att de inte har körkort, och kör ändå? I slutet av April måste vi ha en officiell körning, eller vad säger ni? :)

SjälFklart!

Itacha75 skrev:

Jag är på.

Itacha75 skrev:
Åker du från Borås då, för en liten runda? :va

Prulle > Good shit.

Ja vafan trodde du? Jag sover över hos NSR_MAN om jag får...

Mr.PB skrev:
äsch wargen, jag är på:tummenupp när du är i örebro så kan vi åka härifrån till stockholm:)

BRA!!! dessutom kommer den vara trimmad då så ja kommer inte ligga på så höga varv :fakta

Edit: sen måste ja ju stanna o tanka så ofta så never att den kommer skära. DT is the kvalite!

NSR_MAN skrev:
ja för fan :tummenupp finns nog plats för 2 till om de e nån som har planerat på att stanna längre :rolleyes:

Låter bra jag skulle gärna stanna med wargen då över en natt eller så innan vi åker tillbaks igen:)

Hur vill ni köra då? Leka på ena hjulet, sätta några sub20 tider på Bulten, leka i stan?

Itacha75 skrev:
Hur vill ni köra då? Leka på ena hjulet, sätta några sub20 tider på Bulten, leka i stan?

Fan, här planeras det stort. Tror du om att kombinera bulten med etthjulsåkning? :brynad

Jahaaa, nu förstår jag. Det är bara ett jävla posör-åk för att du vill visa upp din fula cp-traktor! :mad: :6surkart

Last edited:
ASGARV!!!!!! :rofl :lol

gör en mix så blir det skitbra...undra bara om ja har hunnit lära mig wheela redan då :gnissla ...men måste träffen va så jävla tidig för en hel del har inget kort nu och dem öppnar typ för uppkörning i april...skulle va skitkul att få träffas.

Wargen skrev:

gör en mix så blir det skitbra...undra bara om ja har hunnit lära mig wheela redan då :gnissla ...men måste träffen va så jävla tidig för en hel del har inget kort nu och dem öppnar typ för uppkörning i april...skulle va skitkul att få träffas.

Det ena utesluter väl inte det andra, finns ju fler tillfällen att träffas.

Wargen skrev:

9:onde mars för mej :hihi

men jag är på och åker med wargen han bor ju bara 5 mil ifrån mej

Mr.PB skrev:
Låter bra jag skulle gärna stanna med wargen då över en natt eller så innan vi åker tillbaks igen:)
visst :tummenupp jag åker nog hem till wargen sen då han sticker :) om jag får..... :tungan

Soulflylost skrev:
9:onde mars för mej :hihi

men jag är på och åker med wargen han bor ju bara 5 mil ifrån mej

JA åka me Soulflylost :) :rolleyes: :hihi

NSR_MAN skrev:
visst :tummenupp jag åker nog hem till wargen sen då han sticker :) om jag får..... :tungan

Klart du får :) ska bara ta kortet först :gnissla

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör