Itacha75
V.I.F. min älskade vän Norton
Ja! Vilka har körkort, och vilka har inte? Vilka skiter i faktumet att de inte har körkort, och kör ändå? I slutet av April måste vi ha en officiell körning, eller vad säger ni? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itacha75 skrev:Ja! Vilka har körkort, och vilka har inte? Vilka skiter i faktumet att de inte har körkort, och kör ändå? I slutet av April måste vi ha en officiell körning, eller vad säger ni?![]()
Cyren skrev:SjälFklart!

Itacha75 skrev:Ja! Vilka har körkort, och vilka har inte? Vilka skiter i faktumet att de inte har körkort, och kör ändå? I slutet av April måste vi ha en officiell körning, eller vad säger ni?![]()
Wargen skrev:Ja me om ja har kortet då!

Itacha75 skrev:Åker du från Borås då, för en liten runda?
Prulle > Good shit.
Wargen skrev:Ja me om ja har kortet då!
Svanen skrev:Du är galen..
Din DT kommer ha skurigt när du är i Örebro (läses med gnällig dialekt).
Mr.PB skrev:äsch wargen, jag är pånär du är i örebro så kan vi åka härifrån till stockholm
![]()

ja för fanWargen skrev:Ja vafan trodde du? Jag sover över hos NSR_MAN om jag får...
NSR_MAN skrev:ja för fanfinns nog plats för 2 till om de e nån som har planerat på att stanna längre
![]()
Itacha75 skrev:Hur vill ni köra då? Leka på ena hjulet, sätta några sub20 tider på Bulten, leka i stan?

Trashcan skrev:Fan, här planeras det stort. Tror du om att kombinera bulten med etthjulsåkning?![]()
...men måste träffen va så jävla tidig för en hel del har inget kort nu och dem öppnar typ för uppkörning i april...skulle va skitkul att få träffas.Wargen skrev:ASGARV!!!!!!![]()
![]()
gör en mix så blir det skitbra...undra bara om ja har hunnit lära mig wheela redan då...men måste träffen va så jävla tidig för en hel del har inget kort nu och dem öppnar typ för uppkörning i april...skulle va skitkul att få träffas.
Wargen skrev:ASGARV!!!!!!![]()
![]()
gör en mix så blir det skitbra...undra bara om ja har hunnit lära mig wheela redan då...men måste träffen va så jävla tidig för en hel del har inget kort nu och dem öppnar typ för uppkörning i april...skulle va skitkul att få träffas.

visstMr.PB skrev:Låter bra jag skulle gärna stanna med wargen då över en natt eller så innan vi åker tillbaks igen![]()

Soulflylost skrev:9nde mars för mej
men jag är på och åker med wargen han bor ju bara 5 mil ifrån mej
NSR_MAN skrev:visstjag åker nog hem till wargen sen då han sticker
om jag får.....
![]()

|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”