125 träff i uddevalla traktern

Homsen

Gillar ha kul på 2 hjul
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
cbr 600rr, kawa 500, husa 650
Vilka e sugna på att ta en sväng nånn dag?., ja börjar tröttna på å åka skjälv. Tänkte om vi kunde samlas i uddevalla eller stenungsund? Kom gärna med förslag ni som kör här runt-omkring.

Homsen skrev:
Vilka e sugna på att ta en sväng nånn dag?., ja börjar tröttna på å åka skjälv. Tänkte om vi kunde samlas i uddevalla eller stenungsund? Kom gärna med förslag ni som kör här runt-omkring.

Jag e på, jag kan nog dra med mig en till. Dom andra håller forfarande på och tar det! Men vi kan la säga ngt. datum.....

var ligger udevalla? hur långt från märsta?

Darre skrev:
var ligger udevalla? hur långt från märsta?

Uddevalla ligger tio mil norr om Göteborg! :D

EDIT: tio mil norr om Göteborg ska det stå! Sorry!

Last edited:
hej och hå, nu ska vi vara lustiga, KAN INTE NI VÄXA UPP NÅN GÅNG! :o :tummenupp

jo men kanske nu till helgen ifall de blir gött väder? , .fast de får ju bli fler än bara vi 2...

de får la räcka då., e de fint väder på lörda så kan vi ju träffas då?
I stenungsund eller Uddevalla?

Homsen skrev:
de får la räcka då., e de fint väder på lörda så kan vi ju träffas då?
I stenungsund eller Uddevalla?

För min del hade det passat bäst att köra i Uddevalla. Delvis beroende på att jag inte har så mycket pengar att tanka för. Ska höra med min kompis om han vill hänga med. Han sa att han inte ville köra förns han hade köpt skinnställ. Men jag ska försöka övertala honom! Hade vart kul att dra ut o dra lite =) Vi kan ju kanske filma lite också! Frågan e om det finns något kul ställe att köra på =) Men det löser sig! Är det ok om vi kör i u-a?

Jo de e la lungt., bara så du vet så går min hojj rikttigt "segt"., har bara 15hk... Vart i uddevalla då?

Vägtips. Rakt norrut ur stan(upp över Fridhem) kör upp över Valboryr och kolla häng med hela vägen upp mot Hedekas. Kolla lite i en kartbok och se till att få med er vägsträcka som smyger längs kanten av en sjö däruppe, det är antagligen blande det roligaste jag kört i hemtrakterna.

Hela Orust är bra om man går av de stora vägarna.

Back