125 custom!

Nockis

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Sym husky 125-99
taj jag har precis köpt en 125:a av custom modell...4-takt självklart...tycker att det verkar vara en perfekt nybörjar hoj..någon som har en "glidare" 125?? lite bilder kanske? :rolleyes:

nice.... vad blev de då??? bilder...!!!

en polare till mig har en såndär "Hayusong" (eller vad dom heter) det är ju mysigt ljud i dom iallafall.... :yoparty

Flera H-D snubbar har stannat bredvid han vid rödljusen och börjat snacka glidar minnen..... :hihi :lol

KvalitetsMiffo skrev:
nice.... vad blev de då??? bilder...!!!

en polare till mig har en såndär "Hayusong" (eller vad dom heter) det är ju mysigt ljud i dom iallafall.... :yoparty

Flera H-D snubbar har stannat bredvid han vid rödljusen och börjat snacka glidar minnen..... :hihi :lol

Hyosung tror jag bestämt att dom heter :)

Nockis skrev:
taj jag har precis köpt en 125:a av custom modell...4-takt självklart...tycker att det verkar vara en perfekt nybörjar hoj..någon som har en "glidare" 125?? lite bilder kanske? :rolleyes:

Du har ju skrivit Tzr på hoj: :va

Poffer skrev:
Hyosung tror jag bestämt att dom heter :)

så var det!!! lite slöa, men bra mysigt ljud i dom..... skönare 125cc ljud får man leta efter.... :tuttar

ska bara försöka fixa lite bilder..det blev en sym husky..väldigt fiint ljud asås..lite slö men det får man ju ta!

Nockis skrev:
ska bara försöka fixa lite bilder..det blev en sym husky..väldigt fiint ljud asås..lite slö men det får man ju ta!

Nice... ännu en inne i det ljusa och dova 4takts träsket.... :banana

Vill ha lite mysiga bilder nu!!!! :tuttar

KvalitetsMiffo skrev:
så var det!!! lite slöa, men bra mysigt ljud i dom..... skönare 125cc ljud får man leta efter.... :tuttar

Virago 125 med öppna pipor låter skönare :fakta

Blir ni gubbar redan i moppeåldern nuförtiden?

En Volva 245 från 85 har ju mer pondus....

Var är dagens ungdom påväg......

min polare har en Hyosung Aquila GV125 ..askön att åka på och lite små porrigt ljud :)

..till salu föresten om nån e intresserad :fakta

Va det nån som sa... Custom? GUBBE! :fatta!

Måste bara avreagera mig lite... :4skrika

Skulle väldigt gärna vilja veta varför man köper en custom-125a? Tidig 50-års kris kanske??? :hihi

Snart åker alla runt på custom-moppar med :död Vart är världen på väg?? :(

Vad finns det för fördelar med custom?

Öh, ljudet? Nått mer tro?? :confused: Hjälp mig...

Visst, du får åka custom-125a om du vill :hihi Men varför? Kan inte förstå varför det är så poppis... :va

MRX_Martin skrev:
Va det nån som sa... Custom? GUBBE! :fatta!

Måste bara avreagera mig lite... :4skrika

Skulle väldigt gärna vilja veta varför man köper en custom-125a? Tidig 50-års kris kanske??? :hihi

Snart åker alla runt på custom-moppar med :död Vart är världen på väg?? :(

Vad finns det för fördelar med custom?

Öh, ljudet? Nått mer tro?? :confused: Hjälp mig...

Visst, du får åka custom-125a om du vill :hihi Men varför? Kan inte förstå varför det är så poppis... :va

Det e sporthoj som gäller!!! :tungan

Back