Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NSR_Martin skrev:2500524Folk som klagar på att folk ofta ligger för nära måste ha en väldigt udda körstil...

Ljunghusen skrev:2500543(det körs betydligt bättre uppe i jönköping)
mb skrev:2501025Hålla avstånd är viktigt, men jag skulle aldrig använda en sån klisterlapp själv. Ser jag en sån blir jag livrädd, då det troligen är en 80-årig gubbe med basker som framför fordonet. Höll på att bli ihjälkörd av en 1001-1002-1003-gubbe som svängde ut rakt framför mig när jag kom på hojen![]()
Det är bara för att inte du är man nog att göra en omkörning.Tjet skrev:2501268Har samma problem fast tvärt om, folkjävlar ligger så nära framför mig hela tiden. Vissa har nog fått sina körkort i cornflakespaket ta mig fan...

Mcbrud skrev:2501893jag skulle hellre vilja ha en rullande remsa á la bussarnas där man kan skriva in något lämpligt och genom en knapptryckning starta den när någon ligger för nära. Alternativet är en skitstark helljuslampa i bakrutan som man tänder vid behov, skulle vilja se den som inte släpper på gasen när han blir bländad utan förvarning. Lite trafikfarligt men, hellre det än att sitta med ett tons metallvrak i baken och en whiplashskada.
Deimos skrev:2502133På min förra bil hade jag en "kan du läsa detta ligger du för nära RÖVHÅL" på min bakruta. Den förra ägaren hade denna dekal som huvudargument för att jag skulle köpa bilen.
Hade faktiskt mindre problem med folk som ligger för nära med den bilen. Att den biljäveln släppte ut mer avgaser är Siljaline-färjorna kan dock spela en viss roll.
Hmm... Man skulle kunna ha något liknande en parkeringsradar som kände av om någon var för nära och då tände skylten.Ljunghusen skrev:2501932Du är inte den enda som lekt med tanken![]()
Starstriker skrev:2504803Jag har sett ett klistermäske som liknar skyltarna för övningskörning, men det stod "Tävlingskörning" istället. En sån vill jag ha. Var hittar man den?

WestW skrev:2504788Se till att det är ett stort typsnitt så dom inte behöver ligga så nära för att kunna läsa.
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |