Ägge
Tutlurad
Tja ingen fråga är ju för dum som sagt
Men jag undrar vart i stockholm man kan serva en Kawasaki? Ska göra 100 milat som sagt så.. Jag sökte lite men hittade bara AVA kukmc.. förlåt till er andra ava-lovers men jag fattar mig inte mig på ava.. har ringt i 4 dagar å ingen på verkstan svarar å när man försöker ringa dom andra i affären säger dom bara att verkstan JUST NU är upptagen (ofan men be dom då SVARA så man iaf kan BOKA)... så kopplar dom mig till den där jävla verkstads telefonen fast jag säger att dom inte svarat dom senaste 20 gångerna... sist för 2 dar sen sa dom "maila, dom kollar alltid mailen varje dag" Har ju inte hänt att dom varken ringt mig eller mailat tillbaka och den här jävla semestern börjar ju krypa närmare... VAFAN hur kan det vara så svårt att svara i en jävla telefon och att fan svara på mail om dom säger att dom gör det... 

så... nån som vet ett annat ställe där man svarar en kund och kan göra en service åt min kawa...

så... nån som vet ett annat ställe där man svarar en kund och kan göra en service åt min kawa...